PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana - dlaczego nie publikuja?

  • 1. Data: 2005-12-01 11:31:19
    Temat: pl.praca.oferowana - dlaczego nie publikuja?
    Od: "Dział Graficzny M deSign" <p...@m...pl>

    Witam!

    22 listopada wysłałem na grupę pl.praca.oferowana ogłoszenie dotyczące
    oferty pracy - do tej pory nie ukazało się a widzę, że ostatnio zostały
    zamieszczone ogłoszenia z 29 listopada. Co ciekawe wysłałem ponownie list 28
    listopada i również go nie widać.

    Czy moderatorzy wybierają sobie ogłoszenia jakie im się podobają? Czy może
    losują? A może czeka się miesiąc?

    Poniżej wklejam treść ogłoszenia - nie widzę w nim nic co mogłoby naruszyć
    netykietę albo tematykę owej grupy...
    --
    N.E.

    ------------------------

    Temat: Wrocław / Projektant, Designer

    Agencja Reklamowa m deSign poszukuje osoby na stanowisko Projektant/
    Designer

    Wymagane kwalifikacje:
    - wyższe wykształcenie plastyczne
    - biegła znajomość programów graficznych (pakiet Adobe, Corel Draw)
    - doświadczenie

    Oferujemy w zamian:
    - prowizyjny system wynagrodzeń,
    - ciekawą pracę w zgranym zespole,
    - możliwość rozwoju zawodowego.

    Zgłoszenia prosimy kierować na adres:
    p...@m...pl

  • 2. Data: 2005-12-01 12:23:44
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - dlaczego nie publikuja?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Na pl.praca.dyskusje ptaszki sobie cwierkaly dnia Thu, 1 Dec 2005 12:31:19 +0100,
    kiedy Dział Graficzny M deSign rozsypal nastepujace haczki:
    > Czy moderatorzy wybierają sobie ogłoszenia jakie im się podobają? Czy może
    > losują? A może czeka się miesiąc?
    poszukaj, gdzies na grupie jest faq dot. zamieszczania ogloszen na
    p.p.o. Moze kodowanie masz zle? Zreszta... zawsze mozesz wyslac priva do
    moderatora tej grupy z zapytaniem czemu sie nie ukazalo ogloszenie.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-12-01 12:24:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dział Graficzny M deSign napisał(a):

    > Poniżej wklejam treść ogłoszenia - nie widzę w nim nic co mogłoby naruszyć
    > netykietę albo tematykę owej grupy...

    Ale FAQ czytałeś? http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    j.

  • 4. Data: 2005-12-01 12:24:20
    Od: "Asfodel" <a...@o...net.pl>

    Według mnie moderator obcina to ogłoszenie ponieważ nie zawiera ono
    informacji o firmie oraz o formie zatrudnienia - jest zbyt enigmatyczne. Nie
    ma ani analogowych danych kontaktowych, ani adresu strony www, nie ma
    podpisu osoby wysyłającej zgłoszenie, nie ma informacji czy to praca zdalna
    czy na miejscu, i czy to ma być etat czy np. umowa o dzieło. Zabrakło także
    informacji o zakresie pracy - nie wiadomo czy to mają być projekty do druku,
    filmy animowane we flash-u, ilustracje, strony www czy może np.
    projektowanie stoisk. Czy coś jeszcze innego.

    Pozdrawiam - Asfodel

  • 5. Data: 2005-12-01 12:32:05
    Od: Marco <m...@a...de>

    Wyglada na niepoprawnie zakodowane polskie litery

  • 6. Data: 2005-12-02 08:12:54
    Od: "Dział Graficzny M deSign" <p...@m...pl>

    Użytkownik "Asfodel" <a...@o...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > druku,
    > filmy animowane we flash-u, ilustracje, strony www czy może np.
    > projektowanie stoisk. Czy coś jeszcze innego.

    Nie widziałem żeby w każdym publikowanym na tej grupie ogłoszeniu były te
    wszystkie informacje. Jeżeli ktoś jest spostrzegawczy to na podstawie adresu
    e-mail znajdzie stronę www a na niej w miarę szczegółowe informacje o
    firmie. Skoro bezwzględnie wycinane są "uczciwe" ogłoszenia dotyczące pracy
    to coś tu jest nie tak - jestem pewny że nie każdemu pracodawcy będzie
    chciało się szukać FAQ i wycinanie ogłoszeń to działanie na szkodę naszych
    rodaków - aż strach pomyśleć ile wiadomości nie przepuścili moderatorzy bo
    nie miały adresu strony www czy danych kontaktowych innych niż adres
    e-mail....

  • 7. Data: 2005-12-02 09:01:01
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Na pl.praca.dyskusje ptaszki sobie cwierkaly dnia Fri, 2 Dec 2005 09:12:54 +0100,
> [...]
    > rodaków - aż strach pomyśleć ile wiadomości nie przepuścili moderatorzy
    Ale z drugiej strony w ten sposob mozna wyeliminowac ogloszenia typu
    piramidy, pracownicy do dzialu handlowego a de facto domokrazcy lazacy
    po osiedlach i probujacy wcisnac emerytkom paste do zebow za 20zl itp
    Jest tez niemoderowana grupa z ogloszeniami o prace... syf maksymalny

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2005-12-02 13:32:04
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Dział Graficzny M deSign" <p...@m...pl> wrote:

    > firmie. Skoro bezwzględnie wycinane są "uczciwe" ogłoszenia dotyczące pracy
    > to coś tu jest nie tak - jestem pewny że nie każdemu pracodawcy będzie

    Tak tak. Moderator co lepsze ogloszenia zostawia dla znajomych krolika :-)

    > chciało się szukać FAQ i wycinanie ogłoszeń to działanie na szkodę naszych

    Ale to problem pracodawcy, a nie nasz.

    > rodaków - aż strach pomyśleć ile wiadomości nie przepuścili moderatorzy bo
    > nie miały adresu strony www czy danych kontaktowych innych niż adres
    > e-mail....

    Straaaaszne.
    Koniec Polski Niepodleglej!

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2005-12-02 15:51:55
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Przemysław Maciuszko [Fri, 2 Dec 2005 13:32:04 +0000 (UTC)]:

    > Tak tak. Moderator co lepsze ogloszenia zostawia dla
    > znajomych krolika :-)

    Oczywiście. I dlatego jeszcze nie jestem prezesem Orlenu...

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 10. Data: 2005-12-02 18:33:10
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Asfodel napisał(a):

> [...]
    > filmy animowane we flash-u, ilustracje, strony www czy może np.
    > projektowanie stoisk. Czy coś jeszcze innego.

    Nie tak. Ja patrzę głównie czy jest wpisana forma zatrudnienia, przy czym
    najistotniejsze z mojego punktu widzenia, to jest to czy jest to praca stała,
    czy też praca okresowa, np. na zlecenie, okresowa itd. Dodatkowo potrzebne
    mi to jest żeby sprawdzić, czy to faktycznie jest oferta pracy, czy też
    oferta współpracy międzyfirmowej, czyli tylko dla tych którzy mają
    dz. gosp.

    Wymóg formy zatrudnienia nie jest nowy i jest wymuszony w opisie grupy:
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana
    FAQ jedynie ten wymóg podkreśla i pozwala go umieścić nie tylko
    w temacie, ale i w treści.

    Jeżeli chodzi o kodowanie to bardzo to ułagodziłem: jedyne czego
    nie przepuszczam, to popsutych kodowań generowanych przez bramkę
    niusy.onet.pl oraz ich mail-serwer. UTF-8 natomiast przepuszczam.
    Posty bez deklaracji, o ile kodowane w ISO również przepuszczam,
    traktując je depolonizatorem (z automatu), który usuwa polskie
    znaki i wysyła post zgodny z deklaracją.

    Informacji typu 'nazwa firmy', czy bardzo szczegółowe opisanie
    ogłoszenia jak na razie nie wymagam, gdyż musiałbym przekosić
    tak z połowę tego co obecnie przechodzi.

    Odpowiadając na pytanie. W kwestionowanym ogłoszeniu zabrakło
    informacji o formie zatrudnienia.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl