PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana - Moderator › Re: pl.praca.oferowana - Moderator
  • Data: 2004-02-22 22:15:55
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - Moderator
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Komu najbardziej zalezy na "bezstresowym" i pozwalajacym na publikowanie jak
    > najwiekszej ilosci prawidlowych (to jest zawierajacych prawdziwe ogloszenia
    > o prawdziwej pracy) ogloszen.

    Tak naprawdę, to ten formularz nie zmieni nic. Chyba, że będzie wpisywał sam
    dane za pracodawców (niestety).
    Ostatnio coraz bardziej skłaniam się do odsyłania samego urla do FAQ przy
    niepoprawnych ogłoszeniach. Dlaczego?
    Bo 90% tych, którym wysyłam tego urla (+ dokładny opis co jest nie tak) w
    ogóle nie zagląda do FAQ, tylko czyta moją informację. A potem zaczyna się
    niekończąca korespondencja i inne takie...

    --
    Przemysław Maciuszko