PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana - Moderator › Re: pl.praca.oferowana - Moderator
  • Data: 2004-02-20 11:08:46
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - Moderator
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c14912$faa$1@inews.gazeta.pl...

    > W sumie to ma facet rację, czepianie się takiej dupereli jak nieustawione
    > kodowanie jest bez sensu. W końcu to grupa dla oferujących/poszukujących
    > pracy a nie dla nawiedzonych informatyków.

    Bredzisz jak potluczony. Prawidlowe skonfigurowanie czytnika postów nie
    wymaga zdolnosci informatycznych, tylko uwaznego przeczytania netykiety i
    uwag dotyczacych obslugi OE. Klikanie w okienka i wybieraznie opcji z
    comboboxu nie wymaga zdolnosci informatycznych tylko odrobiny inteligencji.

    OE można bardzo łatwo dostosowac do wymagań prawidłowego kodowania - TRZEBA
    TYLKO CHCIEĆ a nie olewac innych.

    Z internetu korzysta wielu uzytkowników wielu systemów operacyjnych i wielu
    programów. Daltego na usenecie obowiazuje pewien standard jakim jest
    ustawienie prawidlowe kodowania.

    Jesli zamierzasz lamac te reguly albo bagatelizowac ich lamanie to
    zachowujesz sie jak polski kierowca jezdzacy w UK po prawej bo przeciez "ta
    droga jest dla jezdzacych po niej a nie nawiedzonych projektantów dróg"

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H