PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana

  • 11. Data: 2003-12-16 08:58:08
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kilof <n...@m...pl> wrote:

    > Ogólnie nie do końca wiadomo...
    > Być może <baczność>Moderator</baczność> uznał, że ktoś z jego rodziny
    > mógłby się załapać na oferowane przez Ciebie stanowisko i nie puścił posta
    > na grupe.

    Zawsze mnie zastanawiało podłoże tego typu głupich insynuacji i pomówień.
    Rozwiniesz?

    > A może najzwyczajniej w świecie, w złym miejscu postawiłeś kropkę, tudzież
    > przecinek i Twój list został przez <baczność>Moderatora</baczność>
    > odrzucony ?

    Tak tak. Znasz to o sreberkach, prawda?

    > Nie wiem o co może chodzić, ale na 100% zostaniesz teraz
    > przez niego zbesztany za pytanie o to na tej grupie :-)

    Troll?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2003-12-16 10:52:53
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Zawsze mnie zastanawiało podłoże tego typu głupich insynuacji i pomówień.
    > Rozwiniesz?

    Przemysław, olej gnoja i tyle. Szkoda prądu.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 13. Data: 2003-12-16 21:15:19
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>

    "Kilof" <n...@m...pl> wrote in message
    > Nie wiem o co może chodzić, ale na 100% zostaniesz teraz
    > przez niego zbesztany za pytanie o to na tej grupie :-)

    Moze bys sie zastanowil przy okazji, ile swojego czasu moderator musi
    poswiecic na to zeby grupa dzialala sprawnie, nie byla zasyfiona spamem i
    glupotami, jak to rozwazysz podziel sie swoimi przemysleniami (pol roku
    powinno wystarczyc) tymczasem proponuje darmowa wycieczke po KF uzytkownikow
    grupy p.p.d.
    ;)

    Teq