PracaGrupypl.praca.dyskusjepierwsza praca, jakie obowiazki ? › Re: pierwsza praca, jakie obowiazki ?
  • Data: 2002-06-27 07:16:48
    Temat: Re: pierwsza praca, jakie obowiazki ?
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Agnieszka" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Sadząc po doświadczeniu kolegi , będzie to bułka z masłem ;)

    :)))))))))))) Ja to po studiach musialem gesto sie tlumaczyc Pelnomocnikowi
    Ministra Do Spraw Zatrudnienia (tak to sie chyba nazywalo..)dlaczego niebiore
    zadnej z przyslanych na uczelnie ofert, tylko sam sobie prace (lepsza)
    znalazlem:)))))))).

    Nie chwale tamtych czasow, tylko tak kontrastowo mi sie przypomnialo:).
    Bo sposobem na przetrwanie i godziwa egzystencje byla wtedy jakakolwiek fucha
    fizyczna na zachodzie lub praca za "prawdziwe" pieniadze u "prywaciarza".

    Pozdrawiam
    Krzysztof