PracaGrupypl.praca.dyskusjepierwsza praca, jakie obowiazki ? › Odp: pierwsza praca, jakie obowiazki ?
  • Data: 2002-06-27 08:40:08
    Temat: Odp: pierwsza praca, jakie obowiazki ?
    Od: "=slupek=" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasnie sie obronilem i nalezy isc do pracy,
    jeszcze jeden bezrobotny mgr

    > a jako ze moje rece nie skalaly sie jeszcze zadna (legalna) praca
    na razie sie jeszcze nie skala( skaleja???) nie martw sie

    a tak powaznie to jak zaczniesz pracowac to o zus sie nie musisz martwic ,
    jezeli zadne funusz sie o ciebie nie upomni to sam musisz wybrac
    ubiezpiecznie jest przewaznie uzgadniane przy umowie o prace takze dobrze
    przeczytaj i wybierz jakis wiekszy pakiet ,zwykle nieduzo to wiecej kosztuje
    ,a czasami moze byc bardz przydatne