PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: paragraf 52 › Re: paragraf 52
  • Data: 2007-08-05 22:33:04
    Temat: Re: paragraf 52
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żadnych z wymienionych nie można pod to podciągnąć.
    > Ale - próbuj podciągać, jeśli pragniesz. Odwołania do przepisów prawa będą
    > niezbędne.
    Stymulowanie kiepskiego PR, media itp prywatne - subiektywne akcje - to juz
    prywatna wojna z przedsiębiorstwem a nie jego dyrektorem

    > Twój sprzeciw nie ma najmniejszego znaczenia. Pracownicy mają ustawowe
    > prawo do zrzeszania się bez względu na to, czy ktoś jest temu przeciwny.
    > Czy i jak z tego prawa korzystają to już ich sprawa.

    wiem. wyrażam tylko swą opinię. Ale w korzystając z podobnie zakulisowych
    sposobów walki jak opisane przez Ciebie- pracodawcy także mogą blokowac czy
    wręcz niedopuszczać do działania ZZ i innych podobnych wymysłów.
    Po co to piszę ? Ano po to aby jeszcze raz powiedzieć że lepiej zyć w
    zgodzie i czerpac z tego korzyści (bo o to chyba chodzi) niz toczyć boje o
    pietruszkę na których ostatecznie i tak traci pracownik dla tego że to on
    jest zwsze słabszą stroną. jak się chce psa uderzyć - kij zwsze się
    znajdzie. Po awanturach z pracodawcą pracownika zawsze można zwolnić choćby
    i likwidując jego stanowiko, płacąc mu odprawę itd, zaś dla niego
    awanturniczo - związkowa przeszłość może się stać swoistym wilczym biletem.
    Wszak nie ma obowiązku zatrudniania konretnego Jana Kowalskiego a złą sławę
    bardzo łatwo mu dorobić.
    Są to oczywiście sytuacje anormalne, gdy jak pisałeś spotyka się w pracy
    kanalie a pracownik trafi się typu "trafiła kosa na kamień" ale IMHO do
    niczego dobrego nie prowadzą.
    --
    Jackare