PracaGrupypl.praca.dyskusjepalacz lub nie › Re: palacz lub nie
    From: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: palacz lub nie
    Supersedes: <enbcsi$dfv$1@news.onet.pl>
    Date: Mon, 1 Jan 2007 16:30:33 +0000 (UTC)

    2007-01-01: Tomek wrote:

    > A jak uslysza ze mogą poszukać sobie innej pracy? I to powinni uslyszeć. To
    > pracodawca rzadzi a nie robotnik najemny. Jeszcze nie zauważyleś. I to nie w
    > ramach zlośliwości pracodawcy ale w ramach pokazania im gdzie miejsce robotnika.
    > Jak ktoś chce mieć życzenia to może sobie firmę zalożyć. Jak tacy dobrzy to
    > dlaczego nie mają swoich firm? Robol to robol, bez względu na to czym się
    > zajmuje. Dyskomfort to robotnik najemny może mieć jak mu się zona puszcza. W
    > pracy ma pracować i nie podskakiwać.

    No jasne, lepiej przecież wywalić 99 pracowników niepalących w firmie, za
    sprzeciw, że nie chcą palącego, niż nie przyjąć 1 palącego, niechby i nawet 10x
    lepszego od każdego z tych 99. Oczywiście, to w związku z problemem autora
    wątku.

    > Dojeżdzalem niedawno prawie codziennie 100
    > km pociągiem do pracy. W pociągu można wydzielić dwie kasty. Niepalącego
    > motłochu i kulturalnych palaczy. Niepalący mięli za punkt honoru posadzić dupę w
    > perzedzialach dla palących. Caly czas pyskowki były i skargi do koduktorow że w
    > przedziale dla palących ktoś pali papierosy. Do tego prawie nigdy "dzień dobry i
    > do widzenia" nie mówili. A palcze jak to palacze. Mili dla siebie, grzeczni.
    > Inni ludzie.

    Widzę, że znasz palących i niepalących, w odwrotnych proporcjach (jeśli chodzi
    o stosunek do kultury) co ja. Chętnie poznałbym tych niby kulturalnych palaczy,
    w innych sytuacjach niż wagon przeznaczony dla nich.

    > Jak palacz przyjdzie do pracy wsród niepalących to pierwsze co
    > zrobi spyta gdzie można palić. Nie postawi sam popielniczki przy stanowsku
    > pracy. Za to jak niepalący trafi do palaczy to od razy będzie im rewolucję
    > robił. Tomek

    Jak sam palisz i robisz sobie autoreklamę, to bardzo ładna, doceniam. Ale z
    drugiej strony, naprawdę kulturalnych palaczy, znam tyle, że zliczę ich na
    palcach jednej ręki.

    A wiesz co to znaczy kulturalny palacz? Przedewszystkim to, że on się nie
    będzie pytał, czy może zapalić w miejscu publicznym, tylko sam, od razu
    wyjdzie tam, gdzie nikomu nie będzie przeszkadzał (zwykle na zewnątrz).
    Dodatkowo taki palacz, paląc na zewnątrz, weźmie pod uwagę kierunek i siłę
    wiatru, bo co z tego, że sobie odejdzie 100 m od ludzi, jak wiatr
    przywieje jego dymek z powrotem? 90% palaczy ten problem ma dupie za
    przeproszeniem, wystarczy spojrzeć na pierwszy, lepszy przystanek - jak taki
    odejdzie 10 m od wiaty, to już łaskę robi, że hej, szkoda, że jego dym z
    wiatrem wraca i wkurza ludzi, jak się mu zwróci uwagę, to przecież on
    już odszedł od przystanku!

    //me uczulony na dym z papierosa

    --
    { <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }