PracaGrupypl.praca.dyskusjepalacz lub nie › Re: palacz lub nie
    From: "syku" <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: palacz lub nie
    Date: Fri, 29 Dec 2006 21:32:28 +0100

    > Może chodzi o wizerunek firmy... Np. osoba, która ma reklamować zdrowy
    > styl życia albo być tzw. "ambasadorem marki", którą to markę
    > potencjalni klienci powinni kojarzyć z niepaleniem - jeśli taka osoba
    > zostanie przyłapana z papierosem, nawet poza miejscem pracy, to raczej
    > podważy wiarygodność firmy ;>
    > Ja sama jestem bardzo sceptyczna wobec palących lekarzy i nauczycieli
    > - co to za autorytet, który dobitnie uświadamia pacjentom i uczniom,
    > że palenie jest szkodliwe, a godzinę później można go zobaczyć, jak
    > się zaciąga papierosem...?

    nie chodzi o wizerunek firmy ani zdrowy styl życia.
    Stanowisko do objęcia to programista .NET, firma niewielka, kilka osób,
    wszyscy niepalący. Częste prace podwykonawcze w siedzibach klientów.
    Jeśli byłaby to praca zdalna to może się nawet szprycować ziemią ogrodową,
    chodzić pijany i myć raz do roku, to że nie przepadam za aromatem tytoniu to
    moja fanaberia i nikt nie musi się ukrywać bo jesli pali to i tak jedzie od
    niego papierosami jak z murzyńskiej haty :-)

    Pytanie zadałem bo ktoś mnie zapytał czy takie "dyskryminowanie" palaczy nie
    jest przypadkiem niezgodne z przepisami.

    Pozdrawiam
    Syku