PracaGrupypl.praca.dyskusjeopłata za używanie sam. służbowego › Re: opłata za używanie sam. służbowego
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: opłata za używanie sam. służbowego
    Date: Wed, 23 Aug 2006 15:58:26 +0200

    rs wrote:
    > Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > wlasciwie nie wiadomo o co ma teraz sie klocic
    > co za roznica czy beda mu odejmowac co miesiac 200 zl czy po pol roku
    > wiedzial ze bedzie musial splacic bo podpisywal
    > skoro po pierwszym miesiacu dostal normalna pensje nie obciazona trzeba bylo
    > uderzac od razu do ksiegowej

    Znaczy przedpiszca ma o tyle racje, ze skoro to bylo zaniedbanie ze
    strony pracodawcy to jest mozliwosc wywalczenia rozlozenia sobie tego w
    czasie... wiec miast zaplacic teraz 1200zl bedzie placil po te 200 przez
    nastepne pol roku, czyli w sumie po 400...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl