PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres próbny a rodzaj umowy

  • 21. Data: 2008-07-15 07:46:06
    Temat: Re: okres próbny a rodzaj umowy
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 14 Jul 2008 18:42:50 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Nie w normalnym świecie.

    Nie w socjaliźmie, w normalnym świecie jest na miejscu.

    >A jak nie założymy, bo bo co zakładać nonsensy?
    Cóż jest nonsensownego w tym, że są osoby, kórych kwalifikacje sa
    bardzo niskie, a do tego mają wbudowanego lenia?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 22. Data: 2008-07-15 14:06:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:q8lo74h5l4ot46839u5cm7e9sojgqkd3b7@4ax.com Adam
    Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> pisze:

    > "pytania" łatwo wykazać)
    > Osobie, która posiada kwalifikacje na tyle małe, że wartość jej pracy
    > jest poniżej płacy minimalnej. Czyli nikt nei kupi jej pracy za płacę
    > minimalną.
    > Zasiłek, praca na czarno, czy żebranie?
    No, szukaj dalej, szukaj...
    Tylko trzy możliwości dostrzegasz?
    A mówiłem, że tak postawione pytanie jest bez sensu...

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2008-07-15 14:08:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:aclo74hhmpcs0uc4t4gjii9k043k452hbi@4ax.com Adam

    > Cóż jest nonsensownego w tym, że są osoby, kórych kwalifikacje sa
    > bardzo niskie, a do tego mają wbudowanego lenia?
    A jeszcze inne nie umieją czytać ze zrozumieniem i do tego piszą...

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2008-07-15 14:12:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:u7lo749bp8i9d9frs5dk5npbchskhfb4of@4ax.com Adam

    > I to oznacza, że jest dobra?
    Być może dla ciebie jest to dowód, iż jest bez sensu, zaś państwa te
    umartwiają siebie i swoich obywateli z czystej złośliwości. Którzy to
    obywatele są masochistami i mając do dyspozycji mechanizmy demokracji swoich
    katów nie spuszczą w kolejnych wyborach.
    Ale ja nie chcę iść tą drogą "rozumowania" ani nawet w ten sposób
    dyskutować.

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2008-07-16 07:54:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 15 Jul 2008 16:06:41 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >No, szukaj dalej, szukaj...
    >Tylko trzy możliwości dostrzegasz?
    >A mówiłem, że tak postawione pytanie jest bez sensu...

    Może jeszcze umrzeć z głodu. Zaś pytanie, które określiłeś jako 'bez
    sensu' jest po prostu pytaniem, na jakie socjalista ma trudność z
    odpowiedzią. Trudność ta wynika z tego, że dość nieciekawą opcją jest
    stwierdzenie, że osoba pracująca ma takiego delikwent autrzymywać, bo
    tak się socjaliście widzi. Socjal;iści tak mają, że mówią dużo o tym,
    jak to państwo powinnio utrzymywać i dbać, tylko jakoś zawsze pomijają
    ten fakt, że to nie państwo, a ludzie utrzymują nierobów.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 26. Data: 2008-07-16 07:54:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 15 Jul 2008 16:08:39 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >A jeszcze inne nie umieją czytać ze zrozumieniem i do tego piszą...

    Właśnie - i potem pisza, że pytaniue jest bezsensowne. Bezsensu tego
    jednak nie są w stanie wykazać.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 27. Data: 2008-07-16 07:55:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 15 Jul 2008 16:12:22 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

> [...]
    >katów nie spuszczą w kolejnych wyborach.
    >Ale ja nie chcę iść tą drogą "rozumowania" ani nawet w ten sposób

    Dla mnie to oznacza, że jest wiele krajów socjalistycznych. Nic poza
    tym.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 28. Data: 2008-07-16 10:06:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-07-14, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    [...]

> [...]
    > funkcjonuje w ogromnej liczbie krajów, w tym bez porównania lepiej
    > rozwiniętych niż Polska i o przeciętnym poziomie życia pozostającym dla

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,54596
    72,Placa_albo_praca.html?skad=rss

    Dla leniwych:

    ---
    Irlandzkie Stowarzyszenie Małych Firm SFA apeluje do rządu o obniżenie
    płacy minimalnej. Miałoby to przywrócić konkurencyjność na rynku pracy -
    uważają przedsiębiorcy.

    [...]

    Płaca minimalna miałaby spaść z 8,65 euro za godzinę obecnie do 7,65
    euro. Zdaniem Patricii Callan z SFA małych firm nie stać na opłacanie
    pracowników według ustawowej stawki minimalnej i dlatego redukują
    zatrudnienie.

    [...]
    ---

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 29. Data: 2008-07-16 16:33:42
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Wojciech Bancer pisze:

> [...]
    > euro. Zdaniem Patricii Callan z SFA małych firm nie stać na opłacanie
    > pracowników według ustawowej stawki minimalnej i dlatego redukują

    No, jest to świetna okazja, żeby trochę pomarudzić. To i marudzą. Ale
    7,65 za godzinę to już jest naprawdę mało.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Some people in this department wouldn't recognize subtlety if it hit
    them on the head.

  • 30. Data: 2008-07-16 17:10:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3ar7415j36sfcch5jqbe68k84tl13jeht@4ax.com Adam

    > Może jeszcze umrzeć z głodu.
    No dalej, dalej.
    Słuchaj, a może nie usiłuj sam czegoś wymyslić bo ci nie idzie (zresztą
    samemu twórcy pytania też nie).
    Weź po prostu zobacz co z tego typu problemami robi się w innych krajach.

    > Zaś pytanie, które określiłeś jako 'bez
    > sensu' jest po prostu pytaniem, na jakie socjalista ma trudność z
    > odpowiedzią.
    Jezuuu, ten znowu z tym bełkotem o socjalistach...

> [...]
    > jak to państwo powinnio utrzymywać i dbać, tylko jakoś zawsze pomijają
    > ten fakt, że to nie państwo, a ludzie utrzymują nierobów.
    I tak ma być - zadna trudność stwierdzić oczywistość.
    Zastanów się raczej co z tymi, któzy nie potrafią tego pojąć.

    --
    Jotte