PracaGrupypl.praca.dyskusje › Totalny brak pracowników ?????

  • 1. Data: 2008-07-11 09:25:15
    Temat: Totalny brak pracowników ?????
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl>

    Tyle sklepów zbudowali, tyle usług, handel się rozwija i rozrasta, ale nie
    ma kto pracować za 1000-1200 zł na rękę.
    Pracują przyjezdni. Koleje Mazowieckie w godzinach szczytu oblężone.
    PeKaeSy i prywatne busy też na frekwencję nie narzekają. Nawet do Wawy
    przyjeżdżają do pracy z ościennych województw: łódzkie np. Łowicz,
    Skierniewice i okoliczne miasteczka.

    i co nam warszawiakom w związku z tym grozi ?
    Pracodawcy Bułgarów i Ukraińców będą ściągać do roboty ???

    --
    Tomasz Renik jestem

  • 2. Data: 2008-07-11 14:43:08
    Temat: Re: Totalny brak pracowników ?????
    Od: Ensitherum <e...@N...pl>

    Tomek Renik pisze:
    > Tyle sklepów zbudowali, tyle usług, handel się rozwija i rozrasta, ale
    > nie ma kto pracować za 1000-1200 zł na rękę.

    to są głodowe zarobki jak na W-wę. niech spierdalają

  • 3. Data: 2008-07-11 18:07:02
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tomek Renik napisał(a):
> [...]
    > PeKaeSy i prywatne busy też na frekwencję nie narzekają. Nawet do Wawy
    > przyjeżdżają do pracy z ościennych województw: łódzkie np. Łowicz,

    Tak. Tlumy z Lodzi zjezdzaja do Warszawy pracowac za 1000 zl
    miesiecznie. ROFL

    > i co nam warszawiakom w związku z tym grozi ?
    > Pracodawcy Bułgarów i Ukraińców będą ściągać do roboty ???

    Nic. Moze jedynie wieksze korki na drogach.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-07-11 19:04:49
    Od: "ano" <a...@a...pl>

    nie tylko w sklepach, po prostu granice są otwarte
    i ludzie migrują tam gdzie jest lepiej.
    mój pracodawca pół roku szukał programisty
    wynagrodzenie różne ale spokojnie może być 6000
    programisty nie znalazł, w końcu zrezygnował

  • 5. Data: 2008-07-11 19:07:02
    Od: "ano" <a...@a...pl>

    dodam że PHP i nie warszawa

  • 6. Data: 2008-07-11 19:44:14
    Od: aa <...@...pl>

    ano pisze:
    > dodam że PHP i nie warszawa
    Jakim cudem? Znam ludzi, którzy pracują jako programiści PHP za 1500zl
    netto - Wrocław

  • 7. Data: 2008-07-11 20:08:33
    Od: "ano" <a...@a...pl>

    a w ogóle szukają ?
    jeszcze jest pewnie kwestia tego jak piszą....czy znają patterny i jak
    się nimi posługują
    zresztą ja dokładnie to niewiem nie zajmuję się rekrutacją
    ale te fakty co podałem fakty znam i są pewne

  • 8. Data: 2008-07-11 20:17:21
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > Jakim cudem? Znam ludzi, którzy pracują jako programiści PHP za 1500zl
    > netto - Wrocław

    ale tamten szukał za 6000zł, więc go nie zatrudni bo ma nie za wygórowane
    żądania płacowe:O)

  • 9. Data: 2008-07-11 20:40:01
    Od: Kosu <k...@k...pl>

    aa wrote:
    > Jakim cudem? Znam ludzi, którzy pracują jako programiści PHP za 1500zl
    > netto - Wrocław

    Programiści i "programiści". Jeden programista po zrobieniu inż rzuca
    się na ofertę za 1500 netto i na czymś takim się zatrzymuje, a inny
    zdobywa trochę szerszą wiedzę i mając minimalną praktykę (zrobioną w
    czasie studiów) może od kilku tysięcy zacząć i dalej to powiększać :)

    Generalnie w Warszawie poziom "programisty PHP" za 1500 netto osiągają
    co roku setki bardziej rozgarniętych licealistów :)

    pozdrawiam,
    Kosu

  • 10. Data: 2008-07-11 20:50:25
    Od: Fikander <a...@g...com.haha>

    Urgh blurp bzium ke 2008-07-11 plask (20:07), Mithos <f...@a...pl> plum
    trzask:

    > Tak. Tlumy z Lodzi zjezdzaja do Warszawy pracowac za 1000 zl
    > miesiecznie. ROFL

    A pociągi ze Skierc i Łodzi co kilka minut przywożą powietrze. ROFL.

    --
    -=[ Cyryl 'Fikander' Gzyło ]=- -=[ anderfik(_?_)gmail.com ]=-
    -=[ Warszawa-Ochota ]=-- --=[ http://wawkom.waw.pl/forum/ ]=-