PracaGrupypl.praca.dyskusje › ojce sukcesu "17 RP wolność"

  • 1. Data: 2017-04-13 21:18:01
    Temat: ojce sukcesu "17 RP wolność"
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no kur... jako obywatel tego państwa, choć może bardziej jako frajer
    (itd.)... jestem ciekawy komu to zawdzięczamy ten obecny niewyobrażalny
    sukces liderów popis/eu? poddajmy to dogłębnej analizie (aha, przypomnę
    za europą, że "ja to podobno nie!")...

  • 2. Data: 2017-04-14 19:41:51
    Temat: Re: ojce sukcesu "17 RP wolność"
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no proszę, to ciekawe, mówi się (plebs), że pisior dostaje kasę za
    trzymanie nas z dala od stanowisk kierowniczych które obecnie obsadzają
    liderzy popis/eu... ciekawe, ciekawe.

  • 3. Data: 2017-04-17 17:26:25
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    (a dziękuję)

    wolność europejska uczy ostro we mnie szydząc, że "ostro przegrałem"...

    jest interpretacja, na temat pytania które zadałem... otóż agent
    maciarewicz mianował europejskiego lidera pienkowsky ekspertem w
    sprawach nowoczesnej techniki wojskowej... do tego lider pienkowsky
    został najwyżej ocenionym przez wspólnotę europejską ekspertem nauczania
    młodych ekspertów popis/eu... do tego jak się okazało, dziewczyny które
    podjęły temat 500+ wykreowują wśród gówniarzy ostre poparcie lidera
    pienkowsky...

    na koniec strefa przyjebała frajerowi szyderstwem, że lider pienkowsky
    zarabia zasłużenie 100x tyle co typowy frajer nie potrafiący dobrze
    głosować...

    no to jeden już jest

  • 4. Data: 2017-04-17 18:54:37
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    (a dziękuję)

    okazuje się, że 500+ pragną stać się europą...

    ciekawe.

  • 5. Data: 2017-04-18 17:40:12
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ależ niewyobrażalny sukces liderów popis/eu
    teraz to już chyba nikt się nie będzie zastanawiał czyje ideały pisiorek
    wpycha w dupę swoim wyborcom...

    P.S.
    żeby nie było, "mandaciki karne (was frajerzy) czekają!!!"
    widać ciężka praca liderów namierzania nie pójdzie na marne...
    ależ tu niewyobrażalny sukces liderów europejskich

    P.S.2
    liderzy euro strefy poinformowali, że wracają na kilka dni do kraju wraz
    z tuskiem, żeby obić mordy frajerom, co ma ich ustawić w odpowiednim
    miejscu kolejki do żłoba...