PracaGrupypl.praca.dyskusje › reforma edukacji wolność w europie [R] (#264)

  • 1. Data: 2017-03-30 17:43:53
    Temat: reforma edukacji wolność w europie [R] (#264)
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czy Ktoś rozumiejący sukces wolnej europy mógłby mi wytłumaczyć jaki
    jest cel reformy edukacji?

    oczywiście podejrzewam, że chodzi o całkowite wyeliminowanie z wolnego
    rynku wspólnej europy frajerów co ośmielają się nie uznawać tego mędrca,
    filozofa, polityka i wybitnego myśliciela donalda tuska i jeszcze
    bezczelnie nie śmieją się z serwowanych wysmakowanych europejskich dżołków?

    ciekawi mnie też jaka taktyka eliminacji będzie tu zastosowana? czy może
    model "oni przejmują bo im się należy, a frajerom się nie należy"?

  • 2. Data: 2017-03-30 19:09:28
    Temat: Re: reforma edukacji wolność w europie [R] (#264)
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    Tusk to jest tło. BMW.

    --
    Trefniś

  • 3. Data: 2017-03-30 19:23:15
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no nie wiem kur...
    jak sklonują/powielą tuska na rynku europejskim...

  • 4. Data: 2017-04-02 20:00:52
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jest potwierdzenie mojej wersji - dziękuję!

    pis wyśmiewa swoich wyborców, że liderzy abiturientów zostaną
    ukierunkowani na współpracę ze wspólnotą europejską...

    no to pogadajmy w końcu o tym modelu optymalnym abiturienta?