PracaGrupypl.praca.dyskusjeojce sukcesu "17 RP wolność" › Re: ojce sukcesu "17 RP wolność"
    From: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ojce sukcesu "17 RP wolność"
    Date: Mon, 17 Apr 2017 17:26:25 +0200

    (a dziękuję)

    wolność europejska uczy ostro we mnie szydząc, że "ostro przegrałem"...

    jest interpretacja, na temat pytania które zadałem... otóż agent
    maciarewicz mianował europejskiego lidera pienkowsky ekspertem w
    sprawach nowoczesnej techniki wojskowej... do tego lider pienkowsky
    został najwyżej ocenionym przez wspólnotę europejską ekspertem nauczania
    młodych ekspertów popis/eu... do tego jak się okazało, dziewczyny które
    podjęły temat 500+ wykreowują wśród gówniarzy ostre poparcie lidera
    pienkowsky...

    na koniec strefa przyjebała frajerowi szyderstwem, że lider pienkowsky
    zarabia zasłużenie 100x tyle co typowy frajer nie potrafiący dobrze
    głosować...

    no to jeden już jest