PracaGrupypl.praca.dyskusje › eu a eu (#268)

  • 1. Data: 2017-04-21 18:15:36
    Temat: eu a eu (#268)
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dzisiejszy wykład zacznę od zaprezentowania najnowszych europejskich
    dżołków integracyjnych...

    - "karo karo karo karo twoja dziewczyna kolana ma do tyłu"
    - "karo karo karo wale twoje lale"
    - "karo karo karo nie czytam twojego"

    no teraz możemy przejść do sedna postu - emanuje się w europie ostrym
    kompromitowaniem tych co ośmielili się nie dążyć do europejskich wyżyn
    powskiego intelektu... jakby trzeba się wstydzić za głupotę... no ale
    przecież europejczycy... ale model... ale europejski model optymalny...

    P.S.
    głupio mi przyznać, ale pierwszy raz w historii kc-ue opowiedziało się
    za wolnym rynkiem -
    http://allegro.pl/windows-7-home-32bit-64bit-klucz-a
    utomat-24-7-i6733932142.html

    no nieźle, no to może teraz czas ujebać autodeska? a później office 365?
    to by było coś...

  • 2. Data: 2017-04-21 20:51:00
    Temat: Re: eu a eu (#268)
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    albo to "ci wysportowani, wykształceni, szalenie inteligentni, skrajnie
    agresywni, histeryczni psychopaci to radykały (od jedynie prawdziwej
    wiary)..." ogólnie to ostro... jak pisał wieszcz, trzeba łykać to g...

  • 3. Data: 2017-04-24 20:46:55
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dżołk emanuela "karo karo karo karo łbem w ściane walisz"
    ależ niewyobrażalny sukces euro intelektu nad nieukami...

  • 4. Data: 2017-04-24 20:51:33
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a co tam kurwa donald na fejsbuku?

  • 5. Data: 2017-04-25 19:59:08
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ależ niewyobrażalne dosłownie niewyobrażalne...

  • 6. Data: 2017-04-26 18:10:32
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jako, że przednim dżołkom nie ma końca, pozwalam sobie zacytować

    "karo karo karo karo podoba ci się twoja dziewczyna co ma kolana do tyłu
    i chciałbyś ją poderwać!"
    "wyluzuj!"

    nie wiadomo który kawałek lepszy...

  • 7. Data: 2017-05-01 19:26:31
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    cóż, widać nici z umowy

    "karo karo karo lejo!!!" zasraniem, że moja wybranka co ma kolana do
    tyłu się wstydzi mojej głębokiej miłości... ależ kurwa zajechało
    ideałami europy...

  • 8. Data: 2017-05-01 19:43:52
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ależ chłopcy pod skrzydłami liberała wiśni (pw)
    nastroszyli piórka i co (bo nie ogarniam tego dupowystrzału)...