PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogłoszenie z dziesiejszej wyborczej w Katowicach

  • 1. Data: 2003-08-25 13:16:18
    Temat: ogłoszenie z dziesiejszej wyborczej w Katowicach
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Witam

    Pozwolę sobie zacytować fragment ogłoszenia z dzisiejszej
    Wyborczej z Katowic:

    =====
    Hostessa asystentka szefa. Wynagrodzenie od 1000 do 3000.
    Wyskształcenie obojętne. Wymagania: nienaganna aparycja,
    wiek do 20 lat, pełna dyspozycyjnośc.
    =====

    Rozumiem, że wysokość wynagrodzenia zależy ściśle
    od "wachlarza usług".

    Żenada, drodzy Państwo, żenada.

    pzdrawiam
    Art

  • 2. Data: 2003-08-25 13:29:48
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    =====
> [...]
    > wiek do 20 lat, pełna dyspozycyjnośc.
    =====

    > Rozumiem, że wysokość wynagrodzenia zależy ściśle

    hostessa - to weług słownika PWN

    hostessa ż IV, CMs. ~essie; lm D. ~ess
    &laquo;osoba opiekująca się gośćmi, pełniąca rolę przewodniczki, np. na wystawach,
    targach, w hotelach, na dworcach&raquo;
    ang.

    asystentka (czyli kobieta asystent)

    asystent m IV, DB. -a, Ms. ~ncie; lm M. ~nci, DB. -ów
    1. &laquo;osoba pomagająca specjaliście przy wykonywanej przez niego pracy, np.
    lekarzowi przy operacji&raquo;

    Moge zrozumieć, że hostessa jako jedyne kwalifikacje może posiadać
    nienaganny wygląd. Dziwna jest tylko asystentka, gdzie nie jest potrzebne
    wykształcenie - czyli żadne kwalifikacje. Sugeruje to, że praca szefa nie
    wymaga żadnych kwalifikacji.

    Generalnie, to połączenie hostessy i asystentki jest raczej durne. Dziwny
    jest także taki duży przedział wynagrodzenia - wystawia to jednak raczej
    kiepskie świadectwo szefowi - powinien w końcu wiedzieć kogo chce zatrudnić
    i za ile.

  • 3. Data: 2003-08-25 13:35:25
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    leszek <s...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Dziwny jest także taki duży przedział wynagrodzenia [...]

    Wiek "do 20 lat" też jakiś dziwny. Od ilu? Od 10? Pedofil jakiś?
    Żenada.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10402 dzień życia, sprawność

  • 4. Data: 2003-08-25 14:08:43
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> napisał(a):

    > Wiek "do 20 lat" też jakiś dziwny. Od ilu? Od 10? Pedofil jakiś?
    > Żenada.

    Raczej zawęża 18-20 lat. Wycina studentki starszych lat - też raczej dziwne,
    bo czasami przechodzę koło UW i takie laski z bramy wychodzą, że głowę można
    sobie skręcić. Poza tym, skąd ten szef wie, że jego kontrahenci lubią
    małolatki, może wolą właśnie studentki.

  • 5. Data: 2003-08-25 14:36:10
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    leszek <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > kiepskie świadectwo szefowi - powinien w końcu wiedzieć kogo chce zatrudnić

    Ty chyba podtekstu nie załapałeś. Co Twój następny mail zresztą potwierdza.

    pzdr
    konlin

  • 6. Data: 2003-08-25 14:41:16
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Konrad Inglot <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    Dziwny

    > Ty chyba podtekstu nie załapałeś. Co Twój następny mail zresztą
    potwierdza.

    Czytam co jest napisane, zaś nie czytam tego, co nie jest napisane.

  • 7. Data: 2003-08-25 14:55:11
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Dziwny
    > zatrudnić

    > potwierdza.
    > >

    > Czytam co jest napisane, zaś nie czytam tego, co nie jest napisane.

    no walsnie - a najwazniejsze to czytac pomiedzy wierszami

  • 8. Data: 2003-08-25 15:00:42
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    leszek <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Czytam co jest napisane, zaś nie czytam tego, co nie jest napisane.

    Po przeczytaniu trzeba jeszcze poświęcić troszkę czasu na przemyślenie tego a
    nie słać od razu analizy na grupę :)) Zresztą, jak sama nazwa mówi, podtekst
    to jest to, czego nie widać bo tekst zasłania.

    pzdr
    konlin

  • 9. Data: 2003-08-25 15:01:24
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    przemo77 <p...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > raczej

    > no walsnie - a najwazniejsze to czytac pomiedzy wierszami

    Jak chcę się wzbogacić wewnętrznie, to czytam książki, a nie
    pl.praca.dyskusje.

  • 10. Data: 2003-08-25 15:06:56
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

> [...]

    podtekst
    > to jest to, czego nie widać bo tekst zasłania.

    Wybacz, ale nie wiem o co ci chodzi. Nie zawsze po drugiej stronie lustra
    jest Alicja i Kraina Czarów, zazwyczaj nie ma tam nic.