PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogłoszenie z dziesiejszej wyborczej w Katowicach

  • 11. Data: 2003-08-26 01:13:59
    Temat: Re: ogłoszenie z dziesiejszej wyborczej w Katowicach
    Od: "Chesterro" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bid8mg$j3u$1@inews.gazeta.pl...

    > Wybacz, ale nie wiem o co ci chodzi. Nie zawsze po drugiej stronie lustra
    > jest Alicja i Kraina Czarów, zazwyczaj nie ma tam nic.

    a teraz to ja nie wiem o co Ci chodzi ..
    jednak chbya tez mam problem z podtekstami :0

    pozdrawiam

    Grzegorz Bober
    Biker vel Chester
    e# g...@N...o2.pl
    www# www.wislok-strzyzow.w.pl
    gg# 2358450

  • 12. Data: 2003-08-26 08:56:07
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Chesterro <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a teraz to ja nie wiem o co Ci chodzi ..
    > jednak chbya tez mam problem z podtekstami :

    To nie są podteksty, tylko cytaty z literatury

    http://wiem.onet.pl/wiem/003dca.html

    Trylogia Carrolla, napisana z myślą o Alicji Pleasaunce Liddel, pierwowzorze
    głównej bohaterki, obejmuje: Alicja w krainie czarów (1865), O tym, co
    Alicja odkryła po drugiej stronie lustra (1871) oraz poemat Wyprawa na
    żmirłacza.

  • 13. Data: 2003-08-26 12:54:36
    Od: "Kamil Krzaczek" <k...@o...pl>

    yyyyyyyyyyy
    eeeeeeeeeeee
    hmmmmmmmm
    Dupa ?

  • 14. Data: 2003-08-27 21:27:12
    Od: "BaM" <b...@k...chip.pl>

    =====
    =====

    > Rozumiem, że wysokość wynagrodzenia zależy ściśle
    > od "wachlarza usług".
    >
    > Żenada, drodzy Państwo, żenada.
    >
    > pzdrawiam
    > Art

    Zapomniales dodac co bylo po numerze telefonu..
    To mowi juz samo za siebie ..............."mozliwosc
    zamieszkania"...............

  • 15. Data: 2003-08-28 01:07:28
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaM" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Zapomniales dodac co bylo po numerze telefonu..
    > To mowi juz samo za siebie ..............."mozliwosc
    > zamieszkania"...............

    Celowo "zapomniałem" żeby już nie pogarszać sprawy ;-)

    pozdrawiam
    Art
    (admin do wzięcia - Wrocław, Katowice, Warszawa)