PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogloszenia o pracy w Wyborczej a w gazetapraca.pl

  • 1. Data: 2007-04-15 12:35:51
    Temat: ogloszenia o pracy w Wyborczej a w gazetapraca.pl
    Od: "ARO" <n...@d...mejla>

    Witam.

    Z tego co sie orientuje, to serwis gazetapraca.pl prowadzony jest przez
    GWyborcza (czy jakos tak). Czy ogloszenia o pracy, umieszczone na
    gazetapraca.pl to sa te same, ktore ukazuja sie w papierowej wersji
    Wyborczej w poniedzialek? Czy moze jednak zawartość serwisu gazetapraca.pl
    jest jakąś mocno okrojoną/ograniczoną wersją ogloszen z poniedzialkowej
    Wyborczej?

    pozdro

    --
    ARO

  • 2. Data: 2007-04-15 15:43:50
    Od: mariusz <m...@w...pl>

    Dnia 15.04.2007 ARO <n...@d...mejla> napisał/a:
> [...]
    > jest jakąś mocno okrojoną/ograniczoną wersją ogloszen z poniedzialkowej

    Brakuje AAAAA_Ochroniarz :)
    --
    Mariusz

  • 3. Data: 2007-04-16 07:30:39
    Od: Bartek Sobczak <k...@b...pl>

    mariusz napisał(a):

    > Brakuje AAAAA_Ochroniarz :)

    hehe

  • 4. Data: 2007-04-16 12:00:21
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    najprostrzy sposób odpowiedzi na to pytanie, to sprawdzić w jaki sposób się ukazują
    ogłoszenia,tzn w jaki sposób mozna je zamówić.

    Na moje oko (ale nie sprawdzałem wszystkich moliwości), to na ogół klient dostaje
    oferte na zamieszczenie ogłoszenia w cenie X plus jakis procent od tej ceny na
    umieszczenie go w internecie.

    I teraz możesz wysnuwac wnioski, np. że jak firma powazna i chce dotrzec do wiekszej
    liczby potencjalnie zainteresowanych ofertą, to i zamiesci ogłoszenie w internecie
    (stad tez pewnie brak aaaa_lusarza, jak zauwazył kolega powyżej)
    Albo że wydatki na internet sa dla firmy za duże, albo cokolwie innego.

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*