PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca i własna działaność

  • 1. Data: 2007-04-15 16:20:00
    Temat: praca i własna działaność
    Od: "Tragarz" <n...@o...pl>

    Witam!

    Mam pytanie do grupowiczów, czy pracując na umowe o prace można dodatkowo
    prowadzić własną działalność gospodarczą?

    Czy opłaty wówczas są mniejsze a jesli tak to jakie?

    Bedę bardzo wdzięczny za pomoc.

    Pozdrawiam Tragarz

  • 2. Data: 2007-04-15 17:16:11
    Temat: Re: praca i własna działaność
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:evtj9k$ek1$1@news.onet.pl Tragarz <n...@o...pl>
    pisze:

    > Mam pytanie do grupowiczów, czy pracując na umowe o prace można dodatkowo
    > prowadzić własną działalność gospodarczą?
    Przeginasz pałę. To pytanie było wielokrotnie zadawane i wielokrotnie na nie
    odpowiedziano - nie chciało się poszukać?

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-04-15 19:23:24
    Od: "Tragarz" <n...@o...pl>

    Jotte
    dzieki za probe pomocy ale juz sobie poradzilem.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-04-15 20:20:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:evtu1j$dn5$1@news.onet.pl Tragarz <n...@o...pl>
    pisze:

    > dzieki za probe pomocy
    To nie była próba pomocy, tylko upomnienie.

    > ale juz sobie poradzilem.
    Bardzo dobrze. Sam widzisz, że to łatwe. Więcej samodzielności i mniej
    lenistwa na przyszłość życzę.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-04-16 07:19:54
    Od: "Tragarz" <n...@o...pl>

    Stary wyluzuj.

    Jakis dozorca na tej grupie jestes co upomina?
    A moze dowartosciowujesz sie jak mozesz to zrobic.

    Kij Ci w oko.

    EOT

  • 6. Data: 2007-04-16 07:51:29
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Tragarz napisał(a):
    > Stary wyluzuj.
    >
    > Jakis dozorca na tej grupie jestes co upomina?
    > A moze dowartosciowujesz sie jak mozesz to zrobic.
    >
    > Kij Ci w oko.

    No i właśnie zrobiłeś z siebie lamera. ;)

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 7. Data: 2007-04-16 08:53:38
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 16 kwi o godzinie 09:51, na pl.praca.dyskusje, czarny napisał(a):

    > No i właśnie zrobiłeś z siebie lamera. ;)

    Niestety - ale nie masz racji.
    Nie mógł z siebie *zrobić* lamera.
    On już *nim tutaj przyszedł* :DDDD

    --