PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka premia?

  • 1. Data: 2007-04-15 11:24:44
    Temat: Re: jaka premia?
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    w ramach premii sprzet słuzbowy????

    kolego, ktoś tu stosuje niezłą socjotechnikę :)

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 2. Data: 2007-04-15 11:27:50
    Temat: jaka premia?
    Od: "Patryk" <m...@g...pl>

    pytanko jest proste: dostaliście kiedyś w ramach premii jakiś przedmiot
    zamiast pieniędzy? nowy telefon służbowy, dysk przenośny itp. itd.?

  • 3. Data: 2007-04-15 19:36:15
    Od: "Patryk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "grom@x" napisał w wiadomości
    >w ramach premii sprzet słuzbowy????
    >
    > kolego, ktoś tu stosuje niezłą socjotechnikę :)

    przenoszą mnie do innego projektu, gdzie będę kierownikiem i chce "urządzić
    sobie biuro" :D

  • 4. Data: 2007-04-15 21:46:27
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Kaizen napisał(a):

    > Nie rozumiem, jak nagrodą ma być coś, co pracodawca ma obowiązek
    > dostarczyć (narzędzia pracy).

    ostanio widziałem ogłoszenie o pracy gdzie programista dostawał
    notebooka i telefon służbowy, to nie wiarygodne ;)

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT

  • 5. Data: 2007-04-16 18:37:00
    Od: Bartsmz <C...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Apr 2007 13:27:50 +0200, Patryk wrote:

    > pytanko jest proste: dostaliście kiedyś w ramach premii jakiś przedmiot
    > zamiast pieniędzy? nowy telefon służbowy, dysk przenośny itp. itd.?

    Kiedys dostalem telefon komórkowy......
    Po ustaniu stosunku muislaem go oddac, choc wczesniej mowa byla jak o
    prezencie. To nie pensja - mozna go zabrac, chyba, ze napisze Ci na
    papierku. Moim zdaniem jak chce cie gratyfikowac, to niech robi to kasa,
    lub jakas rzecza niematerialna (wczasy itp).
    Takie jest moje zdanie, chyba, ze kasy wyplaca wystarczajaco duzo i nie
    potrzeba ci wiecej. w co bardzo watpie. dostajesz prezent, cieszysz ie jak
    glupi. Pracujesz za dwoch, a pozniej on ci to odbiera....

  • 6. Data: 2007-04-16 19:24:45
    Od: Bartsmz <C...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2007-04-17 06:24:09
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Patryk wrote:

    > pytanko jest proste: dostaliście kiedyś w ramach premii jakiś przedmiot
    > zamiast pieniędzy? nowy telefon służbowy, dysk przenośny itp. itd.?
    Ja kiedyś dostałem monitor LCD 19, to były czasy kiedy te monitory były
    jeszcze bardzo drogie, magazyn zalało, monitor się zezłomowało, stosunek
    ustał, a monitor został.

  • 8. Data: 2007-04-20 07:49:00
    Od: bereiter <b...@v...pl>

    Patryk napisał(a):
    > pytanko jest proste: dostaliście kiedyś w ramach premii jakiś przedmiot
    > zamiast pieniędzy? nowy telefon służbowy, dysk przenośny itp. itd.?

    Moja siostra dostała samochód taki jaki chciała, po to żeby ją zatrzymać
    w firmie to kasy jej nie dali.