PracaGrupypl.praca.dyskusjeOsiołkowi w żłobu dano ... › Re: [off topic] mały kontra duży
    Date: Fri, 27 Jun 2008 14:34:02 +0200
    From: maciek kanski <n...@s...maila>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [off topic] mały kontra duży

    Pegaz wrote:
    > Praca w dużej firmie jest po prostu
    > bardziej pewna, bo firma nie przewróci się z miesiąca na miesiąc.
    Myślę, że spór jest czysto filozoficzny, wiadomo że bez ryzyka nie ma
    większej kasy.

    Niemniej uważam, że w obecnej sytuacji, kiedy jest ogromny popyt na
    usługi IO jest czas żniw i nie myślimy o stabilności tylko dobrym
    zarobku. Kiedy przyjdzie bessa to wtedy warto pomyśleć o dobrej
    przechowalni w dużej firmie lub nawet urzędzie. Ale jak ktoś sobie
    dobrze zarobi teraz na górce, to na dołku w ogóle nie będzie musiał
    pracować, wyszkoli się i tym samym lepiej przygotuje się do kolejnej górki.

    Pzdr

    --
    http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?
    ( przypominacz: http://ds5.agh.edu.pl/~cysiek10/pajacyk/ )