PracaGrupypl.praca.dyskusjeOsiołkowi w żłobu dano ... › Re: Osiołkowi w żłobu dano ...
  • Data: 2008-06-27 19:46:31
    Temat: Re: Osiołkowi w żłobu dano ...
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
    news:g43ffk$qfr$1@inews.gazeta.pl...
    > Tak więc od połowy lipca zaczynam pracę w Kredyt Banku :)
    A z drugiej strony zaczęło się to, czego się obawiałem - większość firm, do
    których oferty wysłałem, zaczyna dopiero teraz do mnie dzwonić, jak decyzję już
    podjąłem ... Przy okazji zapytam: stwierdziłem w rozmowie z wybranym pracodawcą,
    że ofertę przyjmuję, ale póki co nic nie mam podpisanego. Pracę miałbym zacząć w
    połowie lipca i wówczas zostanie podpisana umowa. Ja zaproponowałem podpisanie
    listu intencyjnego, ale póki co nie jest od podpisany. Czy jeśli dostałbym teraz
    super ofertę z innej firmy, mogę jeszcze odrzucić tą, co mam? A co, jeśli
    podpiszę list intencyjny, czy on jest wiążący? No i na koniec - czy umowę na
    okres próbny można rozwiązać, i czy dobrze kojarzę, że za 2 tygodniowym
    wypowiedzeniem?