PracaGrupypl.praca.dyskusjeOsiołkowi w żłobu dano ... › Re: [off topic] mały kontra duży
  • Data: 2008-06-27 19:41:43
    Temat: Re: [off topic] mały kontra duży
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pegaz" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:g42l5o$uv3$1@news.onet.pl...
    > Jasne, że należy być blisko klienta. Rozumieć jego potrzeby. Dostarczać mu
    > rozwiązania, które spełniają jego oczekiwania. Ale małe (choćby sprawne firmy)
    > są bardziej podatne, niż duże domy softwarowe, na nagłe zakończenie swojej
    > działaności. Praca w dużej firmie jest po prostu bardziej pewna, bo firma nie
    > przewróci się z miesiąca na miesiąc.
    Z tym to różnie bywa. Pracowałem i w firmie, gdzie jako programista byłem sam
    jeden, i po odejściu dziwiłem się, jak tak zarządzana "firemka" trzyma się na
    rynku, ale po prostu działała w malutkiej miejscowości, mając na tamtejszym
    rynku kilku kluczowych klientów, dzięki obsłudze których żyła. Pracowałem też w
    firmie, która z planów wielkiego rozwoju (byłem pierwszym zatrudnionym) po pół
    roku zwinęła się. I pracowałem też w firmie 150 osobowej, gdzie z dnia na dzień
    zostałem zwolniony, gdy okazało się, że projekt, w którym uczestniczyłem, był
    robiony dla nikogo. Więc IMO nie ma tu reguły