PracaGrupypl.praca.dyskusjeoferta pracy dla Asystentki\Sekretarki › Re: oferta pracy dla Asystentki\Sekretarki
  • Data: 2002-02-02 12:41:00
    Temat: Re: oferta pracy dla Asystentki\Sekretarki
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przydałaby się więc jakaś uczciwa cenzura na to ścierwo.

    Na jakie scierwo ?! Na mnie ? Bo pisalem o pl.praca.szukana, o miejscu,
    gdzie ludzie usiluja przedstawic sie tak, by zwrocic uwage potencjalnych
    pracodawcow. Nie wiem, co w tym jest "scierwo", bo przeciez nie ich wola
    znalezienia pracy, ani tez, choc czesto obecna, niestatannosc badz
    nieudolnosc w produkowaniu swoich ofety ...
    MM