PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferta pracy dla Asystentki\Sekretarki

  • 1. Data: 2002-01-31 08:50:54
    Temat: Re: oferta pracy dla Asystentki\Sekretarki
    Od: krislob <k...@w...pl>

    On Thu, 31 Jan 2002 09:46:32 -0000, "Marko" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >- wiek 18- 35 lat
    17 nie pasuje ? ;-)
    >- bieg?a znajomo?ae pakietu Office 97/2000
    biegla, ale nie dobiegla ;)
    >- dobra znajomo?ae j.angielskiego oraz j.polskiego !!!
    polski chyba na pierwszym miejscu :)
    >- wykszta?cenie min. ?rednie ( preferowane wy?sze lub licencjat)
    35 lat, wyksztalcenie srednie. O, tak dobrze.
    >- dyspozycyjno?ae
    czyli stanowisko dyspozytorki
    >- do?wiadczenie na podobnym stanowisku ( min. 1 rok )"
    a na siedzisku ? jak ktos pracuje na siedzaco a nie na stojaco to co ?
    nie liczy sie ?
    >najlepiej osiemnastolatka z wyzszem wyksztalceniem i piecioletnim stazem...
    do jakich celow ? :)

    krzych

  • 2. Data: 2002-01-31 09:46:32
    Temat: oferta pracy dla Asystentki\Sekretarki
    Od: "Marko" <m...@p...onet.pl>

    cyt.:"Idealna kandydatka powinna spełniać następujące wymagania:

    - wiek 18- 35 lat
    - biegła znajomość pakietu Office 97/2000
    - dobra znajomość j.angielskiego oraz j.polskiego !!!
    - wykształcenie min. średnie ( preferowane wyższe lub licencjat)
    - dyspozycyjność
    - doświadczenie na podobnym stanowisku ( min. 1 rok )"

    he, he
    najlepiej osiemnastolatka z wyzszem wyksztalceniem i piecioletnim stazem...

    ;-)))
    M.

  • 3. Data: 2002-01-31 10:19:04
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

> [...]
    > - dyspozycyjność
    > - doświadczenie na podobnym stanowisku ( min. 1 rok )"

    Co w tym smiesznego?

    Moglo byc napisane : wiek do 35 lat, ale coz za roznica? I mozna miec
    wyksztalcenie srednie i doswiadczenie mniej wiecej roczne w wieku 18 lat ...
    Co do jezyka : ilez ludzi spotykam, ktorzy nie sa w stanie sklecic pieciu
    zdan poprawnie po polsku! Ponoc w Polsce jest 40 % wtornych analfabetow, tzn
    osob, ktore nie sa w stanie pojac najprostszego czytanego tekstu.

    Wiec? Ciagle pojawiaja sie jakies bzdurne oferty pracy, ale akurat ta nie
    zawiera nic razacego...
    MM

  • 4. Data: 2002-02-01 10:23:44
    Od: "Marko" <m...@p...onet.pl>

    "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > osob, ktore nie sa w stanie pojac najprostszego czytanego tekstu.
    >
    > Wiec? Ciagle pojawiaja sie jakies bzdurne oferty pracy, ale akurat ta nie

    doswiadczenie roczne i wyksztalcenie co najmniej srednie, to mozna miec w
    wieku co najmniej 20 lat.
    M.

  • 5. Data: 2002-02-01 13:02:22
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    > doswiadczenie roczne i wyksztalcenie co najmniej srednie, to mozna miec w
    > wieku co najmniej 20 lat.
    > M.

    Jeszcze mogla pojsc rok wczesniej do szkoly i zdac mature w wieku lat 18. A
    takze pracowac popoludniami i nazbierac doswiadczenie podciagalne do
    rocznego.

    A w ogole to nie rozumiem tego przy#$%^& sie do - rzadkosc ! - niezle
    sformulowanego ogloszenia. Przejdz sie tu obok, na pl.praca.szukana, dopiero
    bedziesz mial tematow: tam PRAWIE KAZDE ogloszenie budzi zastrzezenia
    powazniejsze, niz to, z ktorego sie smiejesz.

    MM

  • 6. Data: 2002-02-01 15:10:44
    Od: "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it>

    > najlepiej osiemnastolatka z wyzszem wyksztalceniem i piecioletnim
    stazem...
    i odchowanym dzieckiem coby bron boze "nie zaszla"...

  • 7. Data: 2002-02-01 18:17:19
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    Maciek Marchewczyk napisał(a):

    > Przejdz sie tu obok, na pl.praca.szukana, dopiero
    > bedziesz mial tematow: tam PRAWIE KAZDE ogloszenie budzi zastrzezenia
    > powazniejsze, niz to, z ktorego sie smiejesz.

    Przydałaby się więc jakaś uczciwa cenzura na to ścierwo.

    Pozdrawiam,
    --
    Kaja

  • 8. Data: 2002-02-02 12:41:00
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    > Przydałaby się więc jakaś uczciwa cenzura na to ścierwo.

    Na jakie scierwo ?! Na mnie ? Bo pisalem o pl.praca.szukana, o miejscu,
    gdzie ludzie usiluja przedstawic sie tak, by zwrocic uwage potencjalnych
    pracodawcow. Nie wiem, co w tym jest "scierwo", bo przeciez nie ich wola
    znalezienia pracy, ani tez, choc czesto obecna, niestatannosc badz
    nieudolnosc w produkowaniu swoich ofety ...
    MM

  • 9. Data: 2002-02-02 13:19:17
    Od: Kaja <f...@f...pl>

> [...]
    > znalezienia pracy, ani tez, choc czesto obecna, niestatannosc badz
    > nieudolnosc w produkowaniu swoich ofety ...

    Miałam cały czas przed oczami GW i jej ogłoszenia. Sorry, zagalopowałam się
    nie patrząc, że tu chodzi o ogłoszenia na liście dyskusyjnej :-(

    --
    Kaja

  • 10. Data: 2002-02-09 10:16:07
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Z tym akurat się zgadzam, ale mam pytanie jak osimnastolatka ma zdobyć
    doswiadczenie jak wiekszosc pracodawcow woli asystentke/sekretarke z rocznym
    doswiadczeniem. Pracodawcy nie chetnie przyjmuja bez doswiadczenia (albo ze
    przez znajomosci). Ja mam 20 lat dopiero skonczylam szkole (w normalnym
    trybie) potrafie obslugiwac sie komputerem, plynie mowie po angielsku
    (mieszkalam 12 lat za granica) ale jestem bez doswiadczenie i nikt niechce
    mnie zatrudnic.
    Użytkownik "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it> napisał w
    wiadomości news:a3eb5j$qgj$1@news.tpi.pl...