PracaGrupypl.praca.dyskusje › odprawa po zwolnieniu

  • 1. Data: 2003-08-05 12:09:22
    Temat: odprawa po zwolnieniu
    Od: "zwolniona" <a...@w...pl>

    Witam,
    mam pytanie kto i co reguluje wysokość odpraw i ilość miesięcy za jakie
    przysługują.
    Czy decyduje o tym wewnętrzny regulamin firmy?
    Czy jest na to jakiś przepis?

    Proszę o podpowiedź.
    zwolniona

  • 2. Data: 2003-08-05 18:55:57
    Temat: Re: odprawa po zwolnieniu
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    > Witam,
    > mam pytanie kto  i co reguluje wysokoœć odpraw i iloœć miesięcy za jakie
    > przysługujš.
    > Czy decyduje o tym wewnętrzny regulamin firmy?
    > Czy jest na to jakiœ przepis?
    >
    > Proszę o podpowiedŸ.
    > zwolniona
    >
    >Witam
    Patrz Ustawa z 28 grudnia 1989 r. o szczególnych zasadach rozwiązywania z
    pracownikami stosunków pracy z przyczyn dotyczących zakładu pracy Dz. U. z 2002
    r.: nr 112, poz. 980 (w którym jest urzędowa jednolita wersja),
    nr 135, poz. 1146. Pozdrawiam.