PracaGrupypl.praca.dyskusjeodpowiedzi pozytywne z Eurobanku › Re: odpowiedzi pozytywne z Eurobanku
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: odpowiedzi pozytywne z Eurobanku
    Date: Thu, 10 Jul 2003 23:35:47 +0200

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Tak to jest - gdyba sie nie znajac zupelnie sprawy... Kazdy Polak zna
    > sie na wszystkim...
    > Kupil Bank Wschodni i Bank Spolem. Jeden mial raptem 9 placowek ,
    > drugi o ile sie nie myle to chyba jedna na ulicy Grazyny w Wa-wie. Oba
    > byly w stanie upadlosci. On je dokapitalizowal. Jesli cos zyskal z NBP
    > to pozyczke podporzadkowana - kasy mu nikt nie dal na ladne oczy.
    > Placowki (docelowo mowi sie o 100) beda przede wszystkim w
    > supermarketach (zwykle tez beda ;). Oddzialy maja byc w calej Polsce.
    [...]
    > Czy juz ci udowodnilem, ze ten punkt jest swoista bzdura?

    Gdybanie rozwija umysł - latanie po necie modemem zubaża portfel -
    szczerze się przyznałem do gdybania, więc nie mam specjalnych pretensji
    do "bzdur". Przyznaję się tym samym do tego, że nie poznałem dogłębnie
    zagadnienia, nie zastanawiałem się nad sposobem płatności za w/w banki
    [raty odroczone np. o 5 lat? ;)], nie zastanawiałem się w jaki sposób
    wartość aktywów w/w banków "podpompuje" aktywa Eurobanku, nie
    zastanawiałem się dlaczego zostały kupione dwa zupełnie różne i o
    różnych lokalizacjach [chyba nie mających nic wspólnego z Wrocławiem,
    jak zauważyłem - wymiana "barterowa" na linii NBP - Eurobank? ;)], nie
    zastanawiałem się jaka jest obecna sytuacja obu banków, ilość ich
    oddziałów itd, nie zastanawiałem się jakim cudem Eurobank chce wejść do
    hipermarketów w większości już obstawionych przez inne banki [nawet PKO
    BP ma w jednym obok mnie małą filię, gdzie można załatwić wpłaty i
    kredyty, a filia jest czynna cały tydzień i chyba w dni powszednie do
    20, nie zastanawiałem się dlaczego oddziały Millenium zwijają się w
    mojej względnie zasobnej okolicy, nie zastanawiałem się dlaczego "sklep"
    z produktami bankowymi [chyba Śląski], od dawna przestał istnieć w
    jednym z hipermarketów obok mnie itd. itd.

    Co do reklamy - nie uważam mojego stwierdzenia za bzdurę - wystarczy
    porównać ile osób aplikuje na POJEDYŃCZE ogłoszenie w GW - czasami po
    kilkaset [nie chcę przedobrzyć]. Dodatkowo pierwsze wersje reklamy
    brzmiały jak reklama czopków - Nowe Przedsięwzięcie Finansowe Ł. Może
    masz rację, że drażni mnie taka bufonada i wypisywanie haseł o własnej
    kasie - mam ponad trzydziestkę i takie hasełka już mnie nie biorą, ale
    denerwują.

    > Tak zrobil z Lukasem.
    > Wyczuwam tez lekka nutke zazdrosci (nasza nardowa wada). Coz stoi na
    > przeszkodze, zeby zrobic cos podobnego?

    Wyczuwam lekką nutę sarkazmu. ;) Dziś jadąc autobusem, żeby zarobić 5 zł
    z aukcji na Allegro zatsnawiałem się czy zazdroszczę ludziom w dobrych
    samochodach - i wiesz co? - nie. To dlaczego mam zadrościć Panu Ł. - ma
    dar od Boga, którego ja nie mam i trzeba z tym żyć. ;)

    Flyer