PracaGrupypl.praca.dyskusjeodpowiedzi pozytywne z Eurobanku › Re: odpowiedzi pozytywne z Eurobanku
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: odpowiedzi pozytywne z Eurobanku
    Date: Thu, 10 Jul 2003 09:06:33 +0200

    Flyer napisał:

    > Swoje pieniądze, to on trzyma w skarpecie - z tego co gdzieś mi się
    > obiło o uszy [nawet chyba na tej grupie] - Eurobank jest robiony na
    > bazie dwóch banków w stanie naprawczym [finansowanym przez NBP]. Ty się
    > Zając nic nie bój, już NBP, nie da zginąć przez kilka lat swoim
    > dzieciom. ;)

    Gdybając dalej [sprawdzać nie będę, bo jak na razie to ja muszę sam
    płacić własne rachunki za telefon ;)]:

    a. jeżeli prawdą jest, że Eurobank jest budowany na podstawie innych
    banków, to pracownicy w większości już są;

    b. stąd oferty pracy na pół strony w GW były prawdopodobnie tylko
    REKLAMĄ samego przedsięwzięcia;

    Co do kasy - nawet jeżeli jakieś pieniądze prywatne zostały w pomysł
    zainwestowane [a raczej cały ruch wokół tej firmy świadczy o chęci
    pozyskania kasy z zewnątrz --> nim pomysł bardziej znany, tym łatwiej o
    finansowanie zewnętrzne], to raczej zostaną szybko wycofane po
    uruchomieniu działalności [najłatwiejszy sposób zarobkowania -
    wyprodukować coś z hałasem i zainkasować kasę, kiedy pomysł jest na
    topie - sprzedaż mażeń].

    Flyer