PracaGrupypl.praca.dyskusjeodmowa pracy › Re: odmowa pracy
  • Data: 2005-02-02 18:38:53
    Temat: Re: odmowa pracy
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >*Kira* w te oto słowa się odzywa:

    >Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale w całej dyskusji chodzi o to, że
    >absolwentka nie chce iść na staż, za który będzie brać 504 brutto
    >stypendium stażowego, i które to stypendium płacone jest i tak z
    >państwowej kasy, a sigurd nazywa to nieróbstwem i wyciąganiem pieniędzy
    >z państwowej kasy na składki zdrowotne?

    Jak dla mnie powinno sie dla wlasnego dobra isc, bo nawet byle jaka praca
    wyglada lepiej niz dziura w CV w ocenie wiekszosci rekruterow.

    Ja mam ze swoja CV taki problem, ze skonczywszy studia rok wczesniej niz wg
    normalnego polskiego rozkladu jazdy (zawdzieczam to rozpoczeciu podstawowki w
    kraju, w ktorym idzie sie do SP w wieku 6 lat, a nie jakims wybitnym
    zdolnosciom) postanowilam sobie ten rok zapasu po magisterce poswiecic na
    realizacje zainteresowan. Podjelam drugi kierunek studiow, zeby po poltorej
    semestru stwierdzic, ze to nie ma sensu, robilam jakies umowy dziela, nigdzie
    sie nie rejestrowalam. Umieszczanie w CV niepelnego roku nieukonczonych
    studiow (na ktory zgodnie z odwrotna chronologia wzrok padnie najpierw, przed

    nformacja o tych ukonczonych) nie wyglada dobrze, ale wpisac "czas realizacji

    wlasnych zainteresowan" sie nigdy nie odwazylam, bo to by wygladalo jeszcze
    bardziej beztrosko :). BTW jak mi na przyszlosc radzicie redagowac ten punkt
    zyciorysu?

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl