PracaGrupypl.praca.dyskusjeod 2007 lepperowka 800zl brutto? › Re: od 2007 lepperowka 800zl brutto?
  • Data: 2006-10-28 16:38:07
    Temat: Re: od 2007 lepperowka 800zl brutto?
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 28 Oct 2006 16:53:18 +0200, the_foe napisał(a):

    > u pracownika. Pracownik powinien dostac 1150 zl i z tego sam placic na OFE
    > i podatki

    wisz, problem (dla fiskusa i ZUSu) w tym, że kombinatorstwo by się
    przeniosło z pracodawców na pracowników, a tych jest więcej więc ich
    kontrolowanie wymagałoby zwiększenia ilości kontrolerów nie mówiąc o
    tym że w przypadku firmy łatwiejsze jest ściągania ewentualnych kar za
    niepłacenie podatków (bo firma ma jakiś majątek), zaś w przypadku
    osoby fizycznej będzie to utrudnione bo
    "nic nie mam i co mi zrobicie, wynieście szafe"