PracaGrupypl.praca.dyskusjeod 2007 lepperowka 800zl brutto? › Re: od 2007 lepperowka 800zl brutto?
  • Data: 2006-10-28 13:16:30
    Temat: Re: od 2007 lepperowka 800zl brutto?
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    yamma wrote:

    > Użytkownik "Piotr Hosowicz" <a...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:ehv7ff$1gl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ja chcę zmienić temat??? Po czym to wywnioskowałeś? To raczej ty
    > chciałeś uciąć dyskusję twierdząc, że "PiS nie poprze tego pomysłu", bo
    > tak powiedział Kaczyński. Ja tylko nieśmiało przypominam, że Kaczyński
    > twierdził, że "już nigdy nie będzie prowadził rozmów z takimi ludźmi" a
    > 2 tygodnie później zawiązał z nimi koalicję. Jak już wiele razy
    > udowodnił jego zapewnienia są niewiele warte, więc warto dyskutować o
    > każdym pomyśle koalicjantów.

> [...]

    Nudzi mnie tak samo, jak nudzi mnei cała demokracja. Demokracja polega
    na tym, że kto ładniej ściemnia ten wygrywa, stąd właśnie postępująca
    degeneracja w krajach demokratycznych. Nie interesują mnie łgarstwa
    władzy, bo są to po prostu kolejne łgarstwa, jakich już było wiele i
    jakich jeszcze będzie wiele. Natomiast jak już pisać, to dokłądnie. Tego
    dotyczyła moja uwaga. Póki co PiS nie poparł tego pomysłu i tego się
    trzymajmy.

    EOT, bo nie lubię "dyskusji" z antypisowskimi histeryczkami

    --
    Miss World 2006: Jestem szczęśliwa, że mogę wspaniale uczestniczyć w
    przeżyciu najpiękniejszych kobiet tutaj w Warszawie, gdzie Jan Paweł II,