PracaGrupypl.praca.dyskusjeochrona danych osobowych › Re: ochrona danych osobowych
    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ochrona danych osobowych
    Date: Wed, 12 Mar 2003 09:48:15 +0100

    Użytkownik "ferrytek"
    > Nie budzi naszego zaufania Pana warunek, że otrzymamy dane podstawowe, o
    > jakie prosiliśmy, dopiero przy osobistym spotkaniu.
    (...)
    > Nie wiem czy poważne jest wymaganie przesyłania danych internetem:

    nie jest powazne - wszystko co idzie mailem lub SMS-em mozna porownac do
    kartki pocztowej ktora kazdy moze przeczytac

    wyrob sobie certyfikat osobisty e-mail (darmo na 3 miesiace), np tu:
    http://www.certum.pl/pl/produkty/bezpieczna_poczta/i
    ndex.html
    i wysyłaj zgłoszenia mailem podpisane cyfrowo.

    Zaznacz że pragniesz odpowiedzi też podpisanej cyfrowo Po takiej wstepnej
    wymianie certyfikatów możesz szyfrować wysyłane do nich maile ich kluczem
    publicznym
    (oni mogą już na twój mail odpowiedzieć w sposób szyfrowany, bezpieczny)

    Polecam taką próbę - otrzymanie maila podpisanego cyfrowo z pewnością zrobi
    wrażenie na firmie go odbierającej i cię nie zlekceważą
    *** blad ***