PracaGrupypl.praca.dyskusje › oby życie nie ucieklo miedzy palcami??

  • 1. Data: 2006-06-27 19:24:27
    Temat: oby życie nie ucieklo miedzy palcami??
    Od: "Tomek.M" <t...@N...onet.pl>

    Co zrobić zeby zycie nie ucieklo miedzy palcami??
    Szukam pracy (chce zmienic na coś innego ale sam nie potrafie odpowiedzieć
    na co bo niemam doświadczenia w innych firmach)
    Problem moj polega na tym ze niewiem co chce robić i na co zmienić
    Gdzie moge znaleść jakąś pomoc aby ktoś zapalił światełko w tunelu
    pokierował naprowadził?? (niekoniecznie podjoł z mnie decyzje
    Mam jakies zainteresowania (ocen pracownika, motywacja, ogolnie interesuje
    mnie praca przy komputerze) wykształcenie wyższe o kierunu zarzadzanie i
    marketing (takiego u nas wiele w polsce- tylko co tu robic)

    Wiem ze ten post wygląda żałośnie ale niestety tak jest i niewiem co mam
    zrobić a koniecznie chce zminic prace (bo wypaliłem sie w tym co robie a
    niema mozliwości awansu)

    Przegladając oferty 100% odrzucam bo albo za duze wymagania albo ja za
    nisko sie cenię..
    jest też pewna obawa przed zmina na gorsze

    Proszę o pomoc rady od czego zacząć??

    Mysle tez o wyjeździe za granicę tylko ogranicza mnie znajomość
    angielskiego - jestem na etapie podstawowym i nonstop sie teraz uczę

    --
    Pozdrawiam Tomek

  • 2. Data: 2006-06-27 19:29:03
    Temat: Re: oby życie nie ucieklo miedzy palcami??
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Tomek.M" <t...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Proszę o pomoc rady od czego zacząć??

    Znajdz sobie jakas samice. Albo kup psa.

    BP, MSPANC

    sz.

  • 3. Data: 2006-06-27 21:48:59
    Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl>

    Masz rodzinę? Żone którą kochasz? Dzieci? Jesli nie to natychmiast do
    roboty!!!
    Praca jest tylko baaardzo małym dodatkiem do życia. Nie przejmuj się jesli
    czujesz sie wypalony, naważniejsze to zdrowie, szczęśliwa rodzina i gromada
    dzieci które nie dadzą Ci myśleć, ze życie ucieka Ci między palcami;-)

  • 4. Data: 2006-06-28 00:24:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op9dabdqrgti$.nyd4312kn6ak.dlg@40tude.net Tomek.M
    <t...@N...onet.pl> pisze:

    > Co zrobić zeby zycie nie ucieklo miedzy palcami??
    Kochać kogoś.
    Jesteś facetem więc najlepiej kobietę, chyba że lubisz inaczej, to też może
    być, choć to obrzydlistwo.
    I dać się kochać.
    A gdzie będziesz pracował i co robił to wtedy nie będzie aż takie ważne.

    Jotte

  • 5. Data: 2006-06-28 06:34:40
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Widzę że odpowiedzi są dość monotematyczne, ależ jak prawdziwe.
    Przyłączam się to : "znajdź samice"

  • 6. Data: 2006-06-28 08:10:57
    Od: "Newscheck" <n...@p...onet.pl>

    "Tomek.M" <t...@N...onet.pl> wrote in message
    > Co zrobić zeby zycie nie ucieklo miedzy palcami??
    > Szukam pracy (chce zmienic na coś innego ale sam nie potrafie odpowiedzieć
    > na co bo niemam doświadczenia w innych firmach)

    Witam Tomku

    Bede oryginalny i nie bede Ci wmawial czegos na sile pod katem szukania
    drugiej polowki. Na to przyjdzie czas a szukanie dla sztuki moze tylko Ci
    zaszkodzic i wpedzic w klopoty. Nie zrozum mnie jednak zle, druga polowa i
    zwiazane z tym zycie rodzinne sa wazne, nawet bardzo wazne, ale wazne tez
    jest abys robil to za pomoca "wlasciwej glowy" ;)

    Kazdy taki przypadek jak Twoj zaczyna sie od znudzenia nad monotonnoscia
    codziennego zycia. Polecam Ci zaczac uprawiac sport tzn: zaczac jezdzic na
    rowerze, przejsc sie kilkaset metrow do sklepu bieganie, koszykowka.
    Zobaczysz ile inspiracji i energii w sobie znajdziesz jesli juz zaczniesz.
    Staraj sie ograniczyc ogladanie telewizji na rzecz literatury (przeczytaj
    np. ksiazke "Osobowosc Lidera" Briana Tracy).

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 7. Data: 2006-06-28 15:38:17
    Od: "Tomek" <p...@n...pl>

    LOL

    Jak z forum Przyjaciolki ehhehe

    Swoja droga pierwszy raz widze taka sytuacje gdy autor nie zostal zjechany i
    uswiadomiony o ntg

  • 8. Data: 2006-06-28 17:39:22
    Od: "Businesscontact" <b...@o...eu>

    Witam

    Użytkownik "Tomek" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > LOL
    >
    > Jak z forum Przyjaciolki ehhehe
    >
    > Swoja droga pierwszy raz widze taka sytuacje gdy autor nie zostal zjechany
    > uswiadomiony o ntg

    Potrafie tez kogos uswiadomic, gdzie jego miejsce i co reprezentuje swoim,
    jak mu sie to tylko wydaje, powalajacym wrecz wnioskowaniem.

  • 9. Data: 2006-06-29 08:39:25
    Od: "Klus144: PL Bankrut 2007/8" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > na co bo niemam doświadczenia w innych firmach)
    > Problem moj polega na tym ze niewiem co chce robić i na co zmienić

    Przemyslec swiatopoglad.
    Na pierwszy rzut kwestie stworcy (Boga) jako blad logiczny.
    Chyba, ze juz doszedles do podobnego wniosku.

    Klus

  • 10. Data: 2006-07-01 10:28:36
    Od: Paweł Chrobak <b...@o...pl>

    > Kochać kogoś.
    > Jesteś facetem więc najlepiej kobietę, chyba że lubisz inaczej,

    No Panie kolego, jak minister Giertych tu zajrzy to będzie jatka.
    Ostatnio Dyrektor CKU poleciał za coś podobnego, i minister się
    zastanawia czy całego CKU nie rozwiązać. ;)))))
    Żeby całej grupy dyskusyjnej za to nie zamknęli.