PracaGrupypl.praca.dyskusjeoby życie nie ucieklo miedzy palcami?? › oby życie nie ucieklo miedzy palcami??
    From: "Tomek.M" <t...@N...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: oby życie nie ucieklo miedzy palcami??
    Date: Tue, 27 Jun 2006 21:24:27 +0200

    Co zrobić zeby zycie nie ucieklo miedzy palcami??
    Szukam pracy (chce zmienic na coś innego ale sam nie potrafie odpowiedzieć
    na co bo niemam doświadczenia w innych firmach)
    Problem moj polega na tym ze niewiem co chce robić i na co zmienić
    Gdzie moge znaleść jakąś pomoc aby ktoś zapalił światełko w tunelu
    pokierował naprowadził?? (niekoniecznie podjoł z mnie decyzje
    Mam jakies zainteresowania (ocen pracownika, motywacja, ogolnie interesuje
    mnie praca przy komputerze) wykształcenie wyższe o kierunu zarzadzanie i
    marketing (takiego u nas wiele w polsce- tylko co tu robic)

    Wiem ze ten post wygląda żałośnie ale niestety tak jest i niewiem co mam
    zrobić a koniecznie chce zminic prace (bo wypaliłem sie w tym co robie a
    niema mozliwości awansu)

    Przegladając oferty 100% odrzucam bo albo za duze wymagania albo ja za
    nisko sie cenię..
    jest też pewna obawa przed zmina na gorsze

    Proszę o pomoc rady od czego zacząć??

    Mysle tez o wyjeździe za granicę tylko ogranicza mnie znajomość
    angielskiego - jestem na etapie podstawowym i nonstop sie teraz uczę

    --
    Pozdrawiam Tomek