PracaGrupypl.praca.dyskusjeobsługa komputera po studiach.. › Re: obsługa komputera po studiach..
    From: "MC" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: obsługa komputera po studiach..
    Date: Wed, 23 Jul 2003 09:37:00 +0200

    Użytkownik "PawełW" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bfl9b3$b2v$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > "Pogląd pracodawcy" ha ha ha ha ja i pracodawca dobre brednie.. Jestem
    > zwykłym pracownikiem, któremu czasem się chce.

    Ponarzekać? Jest gorzej niż myślałem. Dlaczego Ksiegowy nie ma pretensji do
    informatyka o nieumiejętność wypełniania kwitów podatkowych?

    > No to siedź i czekaj aż Ci dadzą komputerowe rozpoznawanie mowy - co ma
    > piernik do wiatraka?

    Jak widzisz nie czekam, bo klepie ten tekst recznie. A nie jest on całkiem
    bez związku, bo trzeba by zaangażować troche gotówki i czasu na rozwiązanie
    poważnego problemu. Pomyśleć trochę bardziej perspektywicznie niż tylko do
    jutra. Czy ma to związek z wymaganiem umiejetnosci obslugi komputera po
    studiach? Ma. Szkoła wyższa nie może uczyć praktycznych umiejętnosci, bo te
    za szybko się starzeją.

    > zalogują (zmienić hasła już nie zmienia bo to za trudne). Szkoda tylko że
    po
    > tych dwu dniach przy byle jakim problemie woła się admina albo
    informatyka.

    Czarno to widzę. Zamiast cieszyc się, ze jesteś przydatny - narzekasz.

    > Ja nadal uważam iż po studiach powinno się posiadać pewną podstawową
    wiedzę
    > a w dzisiejszych czasach obsługa komputera to już wiedza podstawowa.

    Niestety uważasz tak tylko po to, by mieć święty spokój. To niezbyt wysoka
    pobudka.