PracaGrupypl.praca.dyskusjeobsługa komputera po studiach.. › Re: obsługa komputera po studiach..
  • Data: 2003-07-23 09:16:59
    Temat: Re: obsługa komputera po studiach..
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co ci absolwenci (bo o takich głównie mowa) mają wspólnego z
    > "poprzednim systemem"?
    > Na przełomie lat '80 i '90 mieli po 10-14 lat.

    Ale ich osobowości były kształtowane przez ludzi wychowanych w poprzednim
    systemie. Dlatego napisałem, że muszą minąć ze dwa pokolenia, aby mentalność
    naszego społeczeństwa się zmieniła

    > Wg mnie to (przepraszam za wyrażenie) "sranie w banie".
    > Nie chce się nauczyć, to próbuje zwalać winę na wszystko dookoła... a bo
    > nie mam komputera, a bo mnie nie stać, a bo blebleble. Znam kilka osób,
    > które potrafiły zadziałać inaczej i - nie posiadając komputera - w tej
    > chwili biegle się nim posługują.

    Takie jednostki zawsze się znajdą. W ich przypadku zadziałał zapewne jakiś
    impuls, który spowodował że podeszli do życia bardziej realnie.
    Nie zmienia to jednak faktu że mechanizmy zarządzające społeczeństwem
    powinny być dostosowane do średniaków, nie do jednostek wybitnych.
    pozdr.