PracaGrupypl.praca.dyskusjeobsługa komputera po studiach.. › Re: obsługa komputera po studiach..
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: obsługa komputera po studiach..
    Date: 22 Jul 2003 14:27:33 -0700

    Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl> writes:

    [..]

    > ale mialas nauczyciela...niezlego do tego :)))))))

    i tu sie mylisz,z co najmniej z paru powodow, bo:
    - wtedy nie wiedzialam nawet, ze moj przyszly maz istnieje ;)
    - do malzenstwa bylo mi dalej niz niektorym Polakom do USA :)
    - nawet jesli, to moj maz jest wyjatkowo KIEPSKIM nauczycielem, i do
    dzis jest tak, ze raczej zamiast mi wytlumaczyc, co i jak, to woli sam
    zrobic, bo szybciej i sie mniej denerwuje :)
    - pierwsze osoby, ktore mi na serio podpowiadaly, jak cos zrobic i o
    co w ogole w tym chodzi, to byl kolega z roku oraz ludzie poznani
    przez IRCa (Romek, pamietasz, moje upierdliwo irytujace pytania? :)))
    - bylam wdzieczna formalnemu opiekunowi pracowni komputerowej, ze
    pozwolil mi i innym czasem tam przesiadywac, jak nie bylo zajec.

    to, ze tak naprawde na wydziale nie bylo nikogo do uczenia
    informatyki, to zupelnie normalne. do programu wprowadzono pozycje
    "informatyka" i urzadzono lapanke, kto bedzie to prowadzil. potem ci
    ludzie radzili sobie jak umieli, raczej gorzej niz lepiej, bo w koncu
    doktorzy i docenci z zupelnie innej manki.

    ja nawet nie mam do nich pretensji, zwykle tak jest, ze na poczatku,
    jak pojawia sie nowa dziedzina, nie ma komu tego uczyc. albo sie
    importuje nauczycieli zza granicy, albo sie ksztalci wlasnych, no
    cudow nie ma.

    ja rozumiem ze teraz ludzie maja prawo wymagac, aby zajecia z informy
    byly w szkole i na odpowiednim poziomie - ale jesli nie sa, to co
    siedziec na tylku i czekac?
    sa, to dobrze, nie to trudno i trzeba sie samemu zatroszczyc o swoja
    przyszlosc.

    mozna siedziec na brzegu rzeki, otworzyc usta i czekac, az wpadnie do
    nich ryba. jakies prawdopodobiensto, ze wpadnie, istnieje.
    ale mozna zrobic sobie wedke, wsadzic robaka i zlapac rybe. prawie
    pewne, ze ta ostatnia metoda bedzie szybsza i na dodatek jeszcze czlek
    sie nauczy, jak robic wedke.

    natomiast po co siedziec z otwarta geba a potem jeszcze narzekac, ze
    za moje niedozywienie odpowiedzialna jest rzeka i ryby, bo same nie
    chca do geby skakac?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net