eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeobowiazek informowanie urzedu pracy o etatach? › Re: obowiazek informowanie urzedu pracy o etatach?
  • Data: 2006-04-15 21:09:25
    Temat: Re: obowiazek informowanie urzedu pracy o etatach?
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Nixe napisał:
    > W wiadomości <news:e1ga6d$8nj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    > mieszkaniec <...@p...pl> pisze:
    >
    >> Podobno każdy pracodawca ma obowiązek informowania lokalnego urzędu
    >> pracy o tym, że dysponuje wolnymi miejscami pracy. Czy to prawda?
    >
    >
    > Co za bzdura! A od kiedy istnieje obowiązek zatrudniania ludzi?
    > Jeśli ktoś szuka pracownika na wolny etat to owszem_może_to zrobić za
    > pośrednictwem UP, ale bynajmniej nie ma takiego obowiązku.

    nie pamietam dokladnie szczegolow, ale to wynika z ktorejs ustawy (o
    przeciwdzialaniu bezrobociu?-nie pamietam). jest tam zapis mowiacy, ze
    zaklad pracy ma obowiazek poinforowac urzad pracy o wolnych etatach.
    imho jest to martwy zapis bo nawet jak firma poinformuje ze ma wakaty,
    to co dalej? przeciez nie ma obowiazku zatrudnic osob poleconych przez pup.
    pozdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1