eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeobowiazek informowanie urzedu pracy o etatach? › Re: obowiazek informowanie urzedu pracy o etatach?
  • Data: 2006-04-11 13:28:59
    Temat: Re: obowiazek informowanie urzedu pracy o etatach?
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości <news:e1ga6d$8nj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    mieszkaniec <...@p...pl> pisze:

    > Podobno każdy pracodawca ma obowiązek informowania lokalnego urzędu
    > pracy o tym, że dysponuje wolnymi miejscami pracy. Czy to prawda?

    Co za bzdura! A od kiedy istnieje obowiązek zatrudniania ludzi?
    Jeśli ktoś szuka pracownika na wolny etat to owszem_może_to zrobić za
    pośrednictwem UP, ale bynajmniej nie ma takiego obowiązku.

    > rzeczywistą
    > musi być teoria spiskowa, mówiącą o tym, że co lepsze ogłoszenia są
    > chowane przez pracowników pupów i przekazywane ziomkom.

    A w to akurat jestem w stanie uwierzyć.
    Z tym, że nie rozumiem, co taki stan rzeczy miałby mieć wspólnego z tym, co
    napisałeś powyżej.

    --
    Nixe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1