PracaGrupypl.praca.dyskusje › o forsie...

  • 11. Data: 2007-04-17 11:10:25
    Temat: Re: o forsie...
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Patryk napisał(a):

    > zrobiłem zjadłem i mam dla Ciebie zadanie bojowe: udowodnij konkretnymi
    > likami "niskie ceny w internecie", bo mam wrażenie ze jesteś kolejnym
    > dzieckiem neostrady pragnącym się wylansować. Zanim podasz jakiś weź pod
    > uwagę fakt że nie będzie chciało mi się jechać, tak jak większości ludziom,
    > na drugi koniec Polski tylko po to żeby wymienić wadliwy sprzęt, i pokaż mi
    > takie ceny których przesyłka kurierska nie zawyży ceny Twojego taniego
    > sprzętu.

    zobacz ceny opon np na www.opony.com albo www.lubli.opony.com.
    A poza tym np AGD kupowałem przez neta bo mieli 100 taniej niż w sklepie
    . Książki (
    http://www.allegro.pl/item183224617_podstawy_systemo
    w_operacyjnych.html
    ) byłem u nich w siedzibie i kosztuje 116 zł. To ja wole kupić na
    allegro i podejść do nich po odbiór.

  • 12. Data: 2007-04-17 11:57:57
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Patryk wrote:

> [...]
    > i pokaż mi takie ceny których przesyłka kurierska nie zawyży ceny Twojego
    http://allegro.pl/search.php?string=LE40F71B&buy=0&n
    ew=0&pay=0
    http://www.skapiec.pl/site/cat/22/comp/109296

    W sklepie jeszcze się potargujesz i sprzęt Ci w zębach przywiozą!

  • 13. Data: 2007-04-17 16:04:34
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Herakles wrote:

    > Allegro=Alledrogo

    Pod warunkiem, że ktoś nie zna się na tym co kupuje
    i nie umie wybierać spośród oferty wielu sprzedających.
    Wtedy rzeczywiście można słono przepłacić.

  • 14. Data: 2007-04-17 20:49:29
    Od: "Patryk" <m...@g...pl>

> [...]

    > http://www.skapiec.pl/site/cat/22/comp/109296
    >
    > W sklepie jeszcze się potargujesz i sprzęt Ci w zębach przywiozą!

    przejrzałem i... nie zachwyciło mnie to. Przyznam Ci rację że jest taniej w
    niektórych przypadkach jednak w przykładzie który podałeś tylko jedna oferta
    była tańsza od Allegro, pozostałe droższe. Przeglądając zwykły sprzęt tzn.
    ten dostępny dla szarego kowalskiego lub tak jak w moim przypadku dla
    młodego małżeństwa urządzającego świeżo kupione mieszkanie gdzie każdy grosz
    się liczy, przeglądałem raczej tańsze rzeczy i ceny już nie są aż tak
    zróżnicowane więc wybacz że Ci nie przyznam racji.

  • 15. Data: 2007-04-17 20:52:00
    Od: "Patryk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości

> [...]
    w_operacyjnych.html )
    > byłem u nich w siedzibie i kosztuje 116 zł. To ja wole kupić na allegro i

    jak byś przeczytał kilka powyższych postów to zauważysz że dyskutujemy
    usilnie i bezskutecznie z Heraklesem nad wyższością sklepów internetowych
    nad Allegro, Ale dzięx za przykład. w przypadku książek kupuje raczej
    używane :]

  • 16. Data: 2007-04-18 06:38:22
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Patryk napisał(a):

> [...]
    > usilnie i bezskutecznie z Heraklesem nad wyższością sklepów internetowych
    > nad Allegro, Ale dzięx za przykład. w przypadku książek kupuje raczej

    no dobra walnąłem gafę ale nie do końca

    http://www.allegro.pl/item183224617_podstawy_systemo
    w_operacyjnych.html

    a zajrzyj tu: