PracaGrupypl.praca.dyskusje › normy pracy - ile kucharek na 100 osób

  • 31. Data: 2010-09-06 03:46:56
    Temat: Re: normy pracy - ile kucharek na 100 osób
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    pawelj napisa?(a):

    > Na razie to s? "jakie? przepisy".

    Coż. Z plotką można walczyć jeszcze większą plotką bo przecież jakaś tam
    nowelizacja zniosła te przepisy ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 32. Data: 2010-09-15 23:04:53
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 3 Wrz, 13:01, "Krzysztof" <k...@a...pl> wrote:

    > Nie sądzę :)
    > Zwłaszcza, że w przedszkolu ceny były porównywalne, a Inspektor raczej nie
    > jest bigamistą ;-)

    widze proste rozwiazanie - zrob donos do sanepidu, zeby spowodowac
    kontrole w szkole i poczekaj na wyniki kontroli. Potem zrob to samo z
    firma cateringowa. Cos a la wzywanie policji do kontroli autokaru
    kolonijnego zaraz przed wyjazdem.

    Osobiscie uwazam za dosyc prawdopodobny scenariusz, ze po kontroli
    (jesli faktycznie bedzie niezapowiedziana) kuchnia szkolna zostanie
    zamknieta na jakis czas, natomiast firma cateringowa przejdzie ja
    bezproblemowo.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 33. Data: 2010-09-16 07:42:36
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2010 16:04:53 -0700 (PDT), glos napisał(a):

> [...]
    > (jesli faktycznie bedzie niezapowiedziana) kuchnia szkolna zostanie
    > zamknieta na jakis czas, natomiast firma cateringowa przejdzie ja

    Pewnie można, tylko pytanie - po co?
    W efekcie, po całej akcji, posiłki w szkole będą droższe i gorsze.

    --
    Yakhub

  • 34. Data: 2010-09-17 21:44:54
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie można, tylko pytanie - po co?

    Dokładnie. Nie widzę sensu - posiłki w szkole są tanie, smaczne, nie było
    żadnych przypadków zatrucia, kontrole są regularne, więc w czym problem?

    > W efekcie, po całej akcji, posiłki w szkole będą droższe i gorsze.

    Niekoniecznie, bo szkoła, jak się dowiedziałem, jest kontrolowana przez
    Sanepid regularnie (zwłaszcza odkąd pojawił się w niej oddział
    przedszkolny), więc przypuszczalnie wszystko jest w normie.

    K.

  • 35. Data: 2020-01-10 21:35:19
    Od: r...@g...com