PracaGrupypl.praca.dyskusjenormy pracy - ile kucharek na 100 osób › Re: normy pracy - ile kucharek na 100 osób
  • Data: 2010-09-15 23:04:53
    Temat: Re: normy pracy - ile kucharek na 100 osób
    Od: glos <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Wrz, 13:01, "Krzysztof" <k...@a...pl> wrote:

    > Nie sądzę :)
    > Zwłaszcza, że w przedszkolu ceny były porównywalne, a Inspektor raczej nie
    > jest bigamistą ;-)

    widze proste rozwiazanie - zrob donos do sanepidu, zeby spowodowac
    kontrole w szkole i poczekaj na wyniki kontroli. Potem zrob to samo z
    firma cateringowa. Cos a la wzywanie policji do kontroli autokaru
    kolonijnego zaraz przed wyjazdem.

    Osobiscie uwazam za dosyc prawdopodobny scenariusz, ze po kontroli
    (jesli faktycznie bedzie niezapowiedziana) kuchnia szkolna zostanie
    zamknieta na jakis czas, natomiast firma cateringowa przejdzie ja
    bezproblemowo.

    --

    Pozdrawiam,

    glos