PracaGrupypl.praca.dyskusjenieuczciwy pracodawca (naiwny pracownik ;)...) › Re: nieuczciwy pracodawca (naiwny pracownik ;)...)
    From: badzio <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nieuczciwy pracodawca (naiwny pracownik ;)...)
    Date: Tue, 13 Jan 2009 23:56:45 -0800 (PST)

    On 13 Sty, 14:48, "Nixe" <n...@o...eu> wrote:
    > "badzio" <b...@g...com> napisał

    > Czy mam rozumieć, że wg Ciebie pracownikowi w ogóle nie zależy, żeby tam
    > pracować?

    Cytat z pierwszego postu 'Czy można w jakiś sposób "udupić"
    ewentualnie uprzykrzyć życie "pracodawcy"'. Jak mozna rozumiec to w
    inny sposob?

    > Dokładnie. Po kija więc ryzykować taką sytuację, jeśli nie ma się pewności,
    > że pracodawca faktycznie działa "na lewo"?
    > Przecież rezultat może być taki, że jeśli kontrola okaże się nieuzasadniona,
    > to pracodawca zwolni pracownika "na złość". O to właśnie chodzi? :>

    A jesli kontrola okaze sie uzasadniona to pracodawca wysle pracownika
    na wczasy?

    > Sęk w tym, że nie wiesz na pewno, czy faktycznie
    > jest_nielegalnie_zatrudniony. I tu jest sedno.

    Sorki, przejezyczenie. Mialo byc 'problemy dla pracownika ktory jest
    legalnie zatrudniony'.
    Moze jeszcze raz - jest sobie pracownik, ktory ma zal do pracodawcy i
    podejrzewa ze jest zatrudniony na czarno. Chce tegoz pracodawce
    udupic, wiec rozumiem ze raczej nie wiaze swojej przyszlosci z ta
    firma :) Zatem aspekt popsucia relacji z pracodawca mozna pominac. A
    innych konsekwencji naslania kontroli nie widze.
    Pytanie do autora watku - czy kolega dostaje z pracy RMUA, ew tzw.
    pasek? Jesli nie to niech poprosi o rmua. Jesli nei dostanie to jest
    prawie pewnosc ze pracuje na czarno. Jesli dostanie - legal