PracaGrupypl.praca.dyskusjenieuczciwy pracodawca (naiwny pracownik ;)...) › Re: nieuczciwy pracodawca (naiwny pracownik ;)...)
    From: jackob <1...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nieuczciwy pracodawca (naiwny pracownik ;)...)
    Date: Tue, 13 Jan 2009 23:56:16 -0800 (PST)

    On 13 Sty, 21:17, "gargamel" <s...@d...eu> wrote:

    > może opisz sytuację jeszcze raz, bo nie widać pierwszego posta, nie wim czy
    > to tylko tak u mnie, czy to cenzura jakaś, czy coś jeszcze?:O)

    "Czy można w jakiś sposób "udupić" ewentualnie uprzykrzyć życie
    "pracodawcy", który obiecuje rejestrację, mimo to zwleka i przeciąga
    to w nieskończoność (wiadomo o co chodzi) ??
    Jedyne (niby) dowody całego procederu to przelew "niby pensji" na
    konto."

    Póki co możliwe rozwiązania to:
    1. nakłonienie pracodawcy do zarejestrowania pracownika
    + państwo ściąga haracz
    + zbiera na swą marną emeryturkę
    + zapewniona opieka zdrowotna i pewnie coś jeszcze
    - relatywnie niższa pensja (praca pewnie już nie opłacalna -> i tak
    odchodzi)

    2. pracuje na tych samych warunkach, po czym po pewnym czasie odchodzi
    i składa donosik do ZUSu itp.
    + być może uprzykrzy życie oszustowi (sam jednak też jest nie święty)
    + ma jakąś tam satysfakcję
    - nie ma już pracy

    3. kombinacje powyższych itp itd. najlepiej przydałby się sprawdzony
    mechanizm tj. może znajdzie się ktoś kto był w podobnej sytuacji :)

    pzdr. j.