PracaGrupypl.praca.dyskusjenieuczciwy pracodawca (naiwny pracownik ;)...) › Re: nieuczciwy pracodawca (naiwny pracownik ;)...)
    From: jackob <1...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nieuczciwy pracodawca (naiwny pracownik ;)...)
    Date: Tue, 13 Jan 2009 06:21:03 -0800 (PST)

    On 13 Sty, 14:48, "Nixe" <n...@o...eu> wrote:
    > "badzio" <b...@g...com> napisał

    > Czy mam rozumieć, że wg Ciebie pracownikowi w ogóle nie zależy, żeby tam
    > pracować?

    > Dokładnie. Po kija więc ryzykować taką sytuację, jeśli nie ma się pewności,
    > że pracodawca faktycznie działa "na lewo"?
    > Przecież rezultat może być taki, że jeśli kontrola okaże się nieuzasadniona,
    > to pracodawca zwolni pracownika "na złość". O to właśnie chodzi? :>

    > Sęk w tym, że nie wiesz na pewno, czy faktycznie
    > jest_nielegalnie_zatrudniony. I tu jest sedno.
    >
    > Pozdrawiam
    > Nixe

    Z tego co kolega mówił (sam nie napisze bo w tym momencie nie posiada
    netu i tym bardziej nie korzysta z usnetu)
    pracuje na czarno, natomiast pozostali którzy pracują tam dłużej mają
    umowę o pracę. Sam jest jakby na próbę i jakby co to wylatuje
    pierwszy.
    Z tego co piszecie to jedyne bezpieczne rozwiązanie dla niego to
    pewnie anonimowy donos, aczkolwiek jak nadal będzie tam robił i
    wpadnie kontrolą to mogą się przyczepić czemu np. nie płaci podatku od
    wzbogacenia skoro dostaje pieniądze itd itp.
    Wychodzi na to, że akcja nie warta zachodu...