PracaGrupypl.praca.dyskusjenieuczciwy pracodawca (naiwny pracownik ;)...) › Re: nieuczciwy pracodawca (naiwny pracownik ;)...)
    From: "Nixe" <n...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nieuczciwy pracodawca (naiwny pracownik ;)...)
    Date: Tue, 13 Jan 2009 14:48:18 +0100

    "badzio" <b...@g...com> napisał

    > Ale to jest niezalezne od tego czy pracodawca zatrudnia na czarno czy nie

    Czy mam rozumieć, że wg Ciebie pracownikowi w ogóle nie zależy, żeby tam
    pracować?

    > Probuje. Bez wzgledu na stan faktyczny, naslanie kontroli raczej na
    > pewno popsuje stosunki miedzy pracodawca a pracownikiem.

    Dokładnie. Po kija więc ryzykować taką sytuację, jeśli nie ma się pewności,
    że pracodawca faktycznie działa "na lewo"?
    Przecież rezultat może być taki, że jeśli kontrola okaże się nieuzasadniona,
    to pracodawca zwolni pracownika "na złość". O to właśnie chodzi? :>

    > Mi chodzi o
    > problemy dla pracownika, ktory nie jest legalnie zatrudniony i nasyla
    > kontrole na pracodawce

    Sęk w tym, że nie wiesz na pewno, czy faktycznie
    jest_nielegalnie_zatrudniony. I tu jest sedno.

    Pozdrawiam
    Nixe