PracaGrupypl.praca.dyskusje › nieuczciwy pracodawca

  • 1. Data: 2003-07-03 08:40:16
    Temat: nieuczciwy pracodawca
    Od: "michu" <m...@w...pl>

    Do jakiego urzedu zglosic, lub co innego mozna zrobic
    zeby odzyskac pieniadze nie wyplacone przez pracodawce po skonczonej pracy
    na umowe zlecenie.
    W sumie to mialo byc na umowe zlecenie bo po skonczonej pracy facet mnie
    unika i nic nie mowi o umowie i zwleka z zaplata.
    Moze tez jakies sugestje co zrobic zeby go zabolalo, jesli dalej nie bedzie
    chcial zaplacic, dodam ze do wykonanej pracy zastrzezen nie bylo....

  • 2. Data: 2003-07-03 09:10:05
    Temat: Re: nieuczciwy pracodawca
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    michu <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Moze tez jakies sugestje co zrobic zeby go zabolalo, jesli dalej nie bedzie
    > chcial zaplacic, dodam ze do wykonanej pracy zastrzezen nie bylo....

    A masz wszystko na piśmie: umowę i protokół odbioru prac ? A w umowie masz
    wyraźnie napisane jakie są warunki płatności (np w ciągu tygodnia po
    odbiorze pracy, czy coś takiego) - jesteś pewien, że termin już minął.
    Jeśli tak, to zgłoś się z papierami do najbliższego Sądu Pracy.

  • 3. Data: 2003-07-03 09:29:33
    Od: "CLARIS" <c...@w...pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odbiorze pracy, czy coś takiego) - jesteś pewien, że termin już minął.
    > Jeśli tak, to zgłoś się z papierami do najbliższego Sądu Pracy.

    Jaki Sąd Pracy?? Umowa zlecenia jest umowa cywilnoprawna i roszczenia moga
    byc wnoszone tylko z powodztwa cywilnego- - do normalnego Sadu... a i to pod
    warunkiem, ze masz umowe na pismie [bo na gebe to szkoda gadac...]

    --
    CLARIS /ona/
    c...@w...pl

  • 4. Data: 2003-07-03 09:30:51
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

> [...]
    | odbiorze pracy, czy coś takiego) - jesteś pewien, że termin już minął.
    | Jeśli tak, to zgłoś się z papierami do najbliższego Sądu Pracy.

    LUDZIEEEE!!!!

    Przestańcie mieszać umowy cywilno-prawne z umową o pracę!

    Andrzej K.

  • 5. Data: 2003-07-03 10:23:16
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    CLARIS <c...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    pod
    > warunkiem, ze masz umowe na pismie [bo na gebe to szkoda gadac...]

    No to kolega z początkowego postu musi pójść do Sądu Rejonowego. Chociaż w
    pewnych okolicznościach umowa-zlecenie może być uznana jako umowa o pracę -
    ale pewnie w tym wypadku tak nie jest.