PracaGrupypl.praca.dyskusje › Asystent prezesa - zakres obowiązków ???

  • 1. Data: 2003-07-03 06:02:14
    Temat: Asystent prezesa - zakres obowiązków ???
    Od: "rafi" <zr@_no_spam_2com.pl>

    Witam
    Może mi ktoś przybliżyć zakres obowiązków asystenta prezesa sredniej
    wielkości firmy krajowej ??
    Co po prostu taki asystent ma na zadanie. ???
    dzięki za informacje
    rafal

  • 2. Data: 2003-07-03 08:29:41
    Temat: Re: Asystent prezesa - zakres obowiązków ???
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "rafi" <zr@_no_spam_2com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wielkości firmy krajowej ??
    > Co po prostu taki asystent ma na zadanie. ???

    Polaczenie funkcji sekretarki z zastepca od czarnej roboty.

    W praktyce zalezy od tego jaki to prezes i jaki asystent.
    Moze przepisywac pisma i donosic kawe a moze rowniez stac sie "szara
    eminencja"
    Po paru latach pracy na tym stanowisku mozna miec niezle perspektywy w tej
    firmie (jesli sie rozwija) lub dobre kwalifikacje do zajecia sensownego
    samodzielnego stanowiska w mniejszej lub rownorzednej firmie.
    Raczej trzeba zapomniec o zyciu prywatnym (w pracy przed szefem i wychodzic
    po nim)

    pzdr
    Krzysztof