PracaGrupypl.praca.dyskusjenieuczciwi pracodawcy strona › Re: nieuczciwi pracodawcy strona
    From: "Ready" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nieuczciwi pracodawcy strona
    Date: Thu, 8 Aug 2002 14:46:25 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@host74-94.datastar.pl

    Użytkownik "Wojtek" <W...@e...szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:3D526663.4080407@ekspert.szczecin.pl...

    > Takie forum to pogadanka, gdzie kazdy moze wciskac swoj kit.
    > Jedyne sensowne byloby podpieranie takiej listy jakimis papierami.
    > Np. wyrokami sadowymi. Niewiem czy to jest w ogole mozliwe.
    > Poza tym najbardziej eksploatowani sa chyba pracownicy w hipermarketach.
    > Z hipermarketami trudno zadrzec.
    > Ale jak znajdzie sie ktos sprytny i odwazny...
    >
    > Wojtek

    Widzisz jest takie powiedzenie i to w dodatku bardzo prawdziwe: "Najtrudniej
    dementuje sie plotki". To nie tobie ani mi, powinno zalezec aby na liscie
    nie pojawialy sie falszywe informacje itp. Na rynku funkcjonuje cos takiego
    ja opinia publiczna, niech ona decyduje kto jest zly a kto jest dobry. Jesli
    ktos mowi cos negatywnego o jakiejs firmie, znajdzie pewnie tez ktos kto
    mowi dobrze i tak powinno byc. Jesli nawet zdarzy sie, ze pojawi sie
    przypadek nieuczciwej konkurencji, wowczas tym bardziej osoby posiadajace
    pozytywna opinie o niej, beda jej bronic w przeciwnym wypadku jeszcze doloza
    swoje 3 grosze, i wedlug mnie to jest OK. Gdyby wszyscy mowili zle, wowczas
    taka firma juz dawno powinni sie zajac prokuratorzy lub powinna
    zbankrutowac. Dla nieuczciwych firm grozniejsza jest opinia publiczna niz
    wyrok sądowy.

    Ready